تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هنیه: سالروز "نکبة" را به روز نکبت رژیم صهیونیستی تبدیل می‌کنیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین سالروز نکبة (اشغال فلسطین) را به روز نکبت اشغالگران صهیونیست تبدیل خواهند کرد.

کد خبر: ۱۳۳۰
۱۱:۲۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - اسماعیل هنیه در سخنانی در هفتمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی غزه اظهار داشت: ما امروز تاریخ جدیدی را برای ملت فلسطین و امت رقم زدیم و محاصره و دودستگی را پشت سر گذاشتیم.

هنیه افزود: ملت فلسطین روز ۱۴ و ۱۵ ماه جاری یکپارچه و در اقصی نقاط جهان به پا خواهند خواست تا به ترامپ که درصدد انتقال سفارت آمریکا به قدس است، بگویند قدس شهری اسلامی ـ عربی است و نه ترامپ و نه نتانیاهو نمی‌توانند هویت آن را تغییر دهند.

وی همچنین اظهار داشت: ما منتظر روز ۱۴ ماه جاری هستیم و در این روز ملت فلسطین در اردوگاه‌های آوارگان در لبنان در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به پا خاسته و آوارگان فلسطینی در اردن نیز راهی منطقه کرامه که مشرف به مرزهای فلسطین است، خواهند شد.

هنیه تصریح کرد: ببری که ۱۱ سال است آن را محاصره کرده و گرسنه نگه داشته‌اند و طی چهار جنگ قصد کشتن آن را داشتند، قفس خود را در هم شکسته و خارج شده و تا شکستن محاصره و پیروزی از پا نخواهد نشست.

رهبر حماس خاطرنشان کرد: ما امروز در میدان جهاد، تظاهرات‌های بازگشت و تلاش برای شکستن محاصره با هم متحد شده‌ایم تا بگوییم مقاومت، اصول ملی و رویارویی با دشمن عامل وحدت ماست و ما به دنبال پست و مقام نیستیم.

اسماعیل هنیه گفت: ۱۱ سال ما را محاصره کردند و جنگ‌هایی را بر ما تحمیل کردند تا اسرائیل را به رسمیت بشناسیم و سلاح خود را بر زمین گذاشته و توافقنامه‌های امضا شده با دشمن را بپذیریم، اما ما تاکید کردیم که هرگز این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم و سلاح مقاومت را نه تنها زمین نمی‌گذاریم، بلکه آن را توسعه نیز خواهیم داد.

هنیه همچنین تاکید کرد که در آغاز محاصره غزه، موشک‌های قسام سه کیلومتر برد داشت و در سال ۲۰۱۴ قسام حیفا را به لرزه درآورد و امروز مقاومت امکانات و تجهیزاتی در اختیار دارد که لرزه بر اندام دشمن انداخته و به ملت فلسطین اعتماد و آرامش می‌بخشد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد که به یاری خداوند ملت فلسطین سربلند و پیروز وارد مسجدالاقصی خواهند شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی