تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

امیرعبداللهیان: نگرانی‌های امنیتی ترکیه را به بشار اسد منتقل کردم

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه اعلام کرد در دیدارش با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نگرانی‌های امنیتی ترکیه را به او منتقل کرده است. امیرعبداللهیان گفت: در این دیدار نگرانی‌های امنیتی ترکیه که رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور در سفر چند وقتم به آنکارا، با من در میان گذاشتند به آقای اسد منتقل کردم و با صراحت گفتم موضع جمهوری اسلامی ایران، حل مسائل از راه گفتگو و همکاری است و مخالف توسل به زور و هرگونه عملیات نظامی علیه سوریه خواهیم بود.

کد خبر: ۱۳۲۹۲۶
۰۹:۵۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: نگرانی‌های امنیتی ترکیه را به بشار اسد منتقل کردم

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به دیدار اخیرش با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دمشق گفت: در این دیدار نگرانی‌های امنیتی که رئیس‌جمهور و وزیر خارجه این کشور در سفر چند روزه قبل به آنکارا با من در میان گذاشتند به آقای اسد منتقل کردم.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه اینستاگرام خود در ارتباط با سفر اخیرش به دمشق و دیدارش با بشار اسد رئیس جمهور سوریه نوشت: «در سفرم به سوریه به دیدار رئیس جمهور جناب بشار اسد رفتم. به ایشان گفتم سفر اخیر شما به تهران نقطه عطفی در مناسبات دو جانبه و در پیشبرد روابط دو کشور است. ایشان نیز دراین خصوص معتقد بودند که روابط ایران و سوریه در بیش از ۴۰ سال اخیر همیشه رو به رشد بوده و فراتر از روابط دو جانبه، یک همپیمانی راهبردی است.

در این دیدار حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به آقای اسد گفتم سکوت غربی‌ها به این تجاوز آشکار را نشانه استاندارد‌های دوگانه این کشور‌ها می‌دانم.

همچنین در این دیدار نگرانی‌های امنیتی ترکیه که رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور در سفر چند وقتم به آنکارا، با من در میان گذاشتند به آقای اسد منتقل کردم و با صراحت گفتم موضع جمهوری اسلامی ایران، حل مسائل از راه گفتگو و همکاری است و مخالف توسل به زور و هرگونه عملیات نظامی علیه سوریه خواهیم بود.

آقای بشار اسد نیز بر اهمیت این سفر در شرایط کنونی تاکید کرد و معتقد بود با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی، وضعیتی در حال شکل‌گیری است که موازنه را در منطقه تغییر می‌دهد. ایشان همچنین آمادگی کشورش را برای استقبال از هرگونه راه‌حلی مبتنی بر گفتگو و با کمک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و ابراز داشت از این‌که جمهوری اسلامی ایران بخشی از راه‌حل سیاسی در منطقه است، خرسند است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی