تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

لاپید: مقابله با «ایران» را اولویت می‌دانیم

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر جدید اسرائیل اعلام کرد مقابله با ایران را اولویت خود می‌داند و با تکرار برخی ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که هر اقدامی که ضروری است را برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا اعزام نیرو‌های این کشور به مرزهایمان انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۱۳۲۹۱۲
۰۷:۵۷ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

لاپید: مقابله با ایران را اولویت می‌دانیم

دیدارنیوز: نخست‌وزیر جدید اسرائیل در نخستین سخنرانی خود در این سمت، مقابله با ایران را اولویت خود خواند.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی در نخستین سخنرانی خود در این سمت، مقابله با ایران را اولویت خود خواند.

وی با تکرار برخی ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که هر اقدامی که ضروری است را برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا اعزام نیرو‌های این کشور به مرزهایمان انجام خواهیم داد.

در پی انحلال کنست رژیم صهیونیستی، لاپید که پیش از این به عنوان وزیر خارجه این رژیم فعالیت می‌کرد، سمت نخست‌وزیری را به دست گرفته است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی