تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

لو رفتن سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱

سختی و استرس های که کنکوری ها قبل از آزمون دادن که گاهی اوقات منجر به خودکشی یا بیماری های عصبی و روانی داوطلبان میشود امسال با عنایت باند فروش سوالات کنکوری نه تنها داوطلبان این آزمون بلکه موجب نگرانی خانواده های آنها گردید.

کد خبر: ۱۳۲۸۳۵
۲۳:۳۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

لو رفتن سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱

دیدارنیوز: متاسفانه صبح امروز جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ باتوجه به نزدیکی به پایان زمان آزمون های کنکوری که فردا آخرین آزمون بود کل سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۱، درقالب یک فایل PDF اسکن شده در ساعت ۹:۴۹ چند دقیقه پس از توزیع دفترچه اختصاصی شماره ۲ روی یکی از کانال های تلگرامی قرار داده شد. در این فایل دفترچه اختصاصی شماره ۳ که هنوز در آن زمان توزیع نشده بود نیز وجود دارد!

در حالی که آزمون سنجش هیچ خبر و مستندی مبنی بر این که این فایل پیش از زمان شروع آزمون (۸:۳۰ صبح) منتشر شده وجود ندارد و ادعای کانال انتشار دهنده تایید نمی شود.

اما آیا در زمان انتشار آن، پلمپ دفترچه سوم اختصاصی شده بود؟ سوالی است که ذهن داوطلبان آموزن و خانواده ها را مشغول کرد؟
سازمان سنجش چه پاسخی به این افتضاح که امروز رخ داد خواهد داشت؟

زمانی که سازمان سنجش از عهده تأمین امنیت کامل و بی نقص یک کنکور چهار ساعته نیست، چگونه مدعی برگزاری دو بار کنکور در سال و امتحانات نهایی برای هر پایه می شود؟ بهتر نیست به جای مصاحبه ها و طرح های پوچ، نخست روی زیرساخت های خود کار کنید؟
خانواده ها و دواطلبانی که در طول پروسه کنکور سختی درس خواندن را با جان و دل تحمل کردند و با توجه به این اوضاع پیش آمده زحمت ۱۲ سال درس خواندن را بر باد داد از وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش تقاضا می شود برخورد جدی در این زمینه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی