تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
مخالف وزیر پیشنهادی راه

نجفی: سخنان اسلامی انسان را یاد دولتمردان سابق می‌اندازد

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: رویکرد اسلامی غیرواقعی است. رویکرد ایشان غیرتعاملی است. ایشان اعتقادی به تعامل با نمایندگان ندارد.

کد خبر: ۱۳۲۸۳
۲۰:۵۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی نجفی خوشرودی در جلسه علنی نوبت شب (شنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزارت محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و ترابری، گفت: حرفهای ایشان ما را یاد دولتمردان سابق می‌اندازد. به کدام شاخص استناد کرده‌اید که در استانداری مازندارن در طول یک سال به اندازه ۱۵ سال کار کرده‌اید؟ شما با کدام روش، منابع و برنامه‌ها می‌خواهید مشکلات راه‌های روستایی کشور را حل کنید؟

وی خواستار پخش فیلمی از اظهارات محمد اسلامی در خصوص در واکنش به درخواست انتصاب مدیران استانی شد.

در این فیلم خبرنگار از وزیر می‌پرسد شما برای انتصاب شایستگان چه خواهید کرد؟ چقدر به  سفارش نمایندگانی که خواستار انتصاب افراد مدنظرشان است، توجه می‌کنید؟ که اسلامی هم در پاسخ به پرسش خبرنگار گفت «بنده تلاش می‌کنم براساس شایسته سالاری عمل کنم و در سفارشات هم بر همین اساس رفتار خواهم کرد و به سخنان و درخواست‌هایی که به شایسته‌سالاری توجهی نمی‌کنند، اهمیتی نمی‌دهم و اصلا این سخنان را باید از گوش شنید و از گوش دیگر در کرد.»

نماینده مردم بابل در مجلس ادعا کرد: ایشان فضای ناامنی را در استان مازندران به وجود آورده است. اگر این رفتارها و التهابات ناشی از آن به بدنه وزارت راه و شهرسازی پمپاژ شود چه کسی جوابگو خواهد بود؟

نجفی خشرودی مدعی هدر رفتن میلیاردها تومان از سرمایه‌های ملی کشور سخن گفت و افزود: مسوولیت میلیاردها تومان پول کشور در شرکت هواپیماسازی شاهین شهر اصفهان به هدر رفت. در استانداری مازندران به جز شعارگرایی، و کلی‌گویی چیز دیگری نداشته است؟ یک روز سابقه کار در وزارت کار ندارید، عملکرد شما ازهم اکنون مشخص است.

وی ادامه داد: هیچ شناختی نسبت به نیروی انسانی، برنامه‌های کلان و کلان سازمان ندارید. هیچ مطابقتی بین برنامه شما و قوانین کلان وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: آقای رییس‌جمهور در مجلس گفتند «در بخش مسکن بدهکار مردم هستیم» چگونه می‌خواهید این بدهکاری را جبران کنید؟
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی