تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

دریافت «دلاری» بلیت هواپیما از اتباع خارجی قطعی شد

حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تهیه و ابلاغ دستورالعمل دلاری شدن بلیت هواپیما برای اتباع خارجی خبر داد و گفت: هیچ یک از مراکز فروش چه به صورت کانال یا اپلیکیشن یا سایت‌ها حق نمایش نرخ اتباع غیر ایرانی را ندارند.

کد خبر: ۱۳۲۷۴۴
۰۹:۴۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

دریافت «دلاری» بلیت هواپیما از اتباع خارجی قطعی شد

دیدارنیوز: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تهیه و ابلاغ دستورالعمل دلاری شدن بلیت هواپیما برای اتباع خارجی خبر داد.

حسن خوشخو با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس مصوبات جلسه‌ای که با اعضای انجمن شرکت‌های هواپیمایی داشتیم هیچ یک از مراکز فروش چه به صورت کانال یا اپلیکیشن یا سایت‌ها حق نمایش نرخ اتباع غیر ایرانی را ندارند و اتباع غیر ایرانی برای تهیه بلیت باید به شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنند و پرداخت وجه به صورت دلاری یا ریالی است.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که کپی گذرنامه‌ها را برای صدور بلیت داشته باشند تا از کوچک‌ترین سو استفاده احتمالی جلوگیری شود و اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور ازاین قانون مستثنی هستند.

خوشخو تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی حق مسدود سازی درگاه‌های فروش بلیت را ندارند اگر این اتفاق بیفتد سازمان هواپیمایی مجوز پرواز شرکت خاطی را باطل می‌کند.

وی در واکنش به نامه‌ی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مبنی درخواست توقف دریافت دلاری بودن بلیت برای اتباع غیر ایرانی گفت: براساس آیین نامه‌های دولتی مرجع تعیین نرخ گذاری شورای عالی هوایی است و سایر ارگان‌ها نمی‌توانند تعیین کننده در این موضوع باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی