تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

حراست وزارت ورزش: دبیر باید پاسخگوی بی‌احترامی به پولادگر باشد

مجید شهیدی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از برخورد‌های صورت گرفته با پولادگر معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه از سوی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی گفت: اینکه علیرضا دبیر این‌گونه و بدون توجه به سن و سال آقای پولادگر به عنوان معاون وزیر ورزش رفتار و گفتار کرده، از نگاه ما قطعاً یک بی‌احترامی است و آقای دبیر باید حداقل در فاکتور‌های فردی و اخلاقی پاسخگوی بی‌احترامی انجام شده باشد.

کد خبر: ۱۳۲۵۶۰
۱۹:۴۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

حراست وزارت ورزش: دبیر باید پاسخگوی بی‌احترامی به پولادگر باشد

دیدارنیوز: مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌های مجمع عمومی فدراسیون کشتی، رفتار‌ها و برخورد‌های این مجمع را محکوم کرد.

مجید شهیدی با انتقاد از برخورد‌های صورت گرفته با معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه از سوی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی فدراسیون کشتی در روز شنبه، ۴ تیر ماه گفت: اخلاق بالاترین ارزش را در مدیریت سازمانی و برخورد‌های فردی دارد. متأسفانه رفتار‌ها و برخورد‌هایی که در مجمع فدراسیون کشتی صورت گرفت کمتر بویی از اخلاق و رفتار‌های اخلاق‌مدارانه داشت و قطعاً محکوم است.

وی افزود: اینکه رئیس جوان یک فدراسیون ورزشی بدون در نظر گرفتن شأن و جایگاه سازمانی و سن افراد با لفاظی باعث شود که ارزش‌های اخلاقی زیر سؤال برود، قطعاً شایسته مدیریت ورزشی در جمهوری اسلامی ایران نیست. متأسفانه آنچه رخ داده، به معنی واقعی کلمه تراژدی و زیاده‌خواهی است که بدون تکیه بر رفتار و منش پهلوانی و تنها با هدف تحت فشار قراردادن برای رسیدن به هدف آن هم به وسیله هر ابزاری انجام شده است؛ موضوعی که تاکنون در ورزش کشور سابقه نداشته و قطعا نکوهیده است.

شهیدی ادامه داد: آقای دبیر باید بداند که توجه به اخلاق و ارز‌ش‌های اخلاقی از مهمترین فاکتور‌های مدیریتی در هر دولتی و خصوصاً دولت مردمی سیزدهم است. اینکه رئیس فدراسیون کشتی که همواره جلودار فرهنگ انسانی و اسلامی و منش پهلوانی بوده است، این‌گونه و بدون توجه به سن و سال آقای پولادگر به عنوان معاون وزیر ورزش رفتار و گفتار کرده، از نگاه ما قطعاً یک بی‌احترامی است و آقای دبیر باید حداقل در فاکتور‌های فردی و اخلاقی پاسخگوی بی‌احترامی انجام شده باشد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش با تأکید بر اینکه باید اخلاق بیش از هر چیزی در رفتار مدیران ورزشی ظهور و بروز داشته باشد، گفت: متأسفانه سطح رفتار‌های انجام شده توجیه و دفاعی را برنمی‌تابد و امیدوارم که علیرضا دبیر به گونه‌ای در صدد جبران این اتفاق تلخ باشد تا حداقل به عنوان رئیس یک فدراسیون ورزشی پهلوان‌پرور نشان داده باشد که برای او هم اخلاق مهمتر از هر موضوع و چالش مدیریتی است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی