تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رییس جمهور در دفاع از وزیر راه و شهرسازی:

باید مشکل کامیون‌داران حل شود

رئیس جمهور در جریان دفاع از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برحل مشکل کامیون‌داران تاکید کرد.

کد خبر: ۱۳۲۴۳
۱۴:۵۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سخنرانی خود در دفاع از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به این که وزیر راه مسئولیت سنگینی بر دوش دارد، اظهار کرد: دولت در زمینه‌ مسکن بدهکار مردم است و باید مساله‌ی مسکن را جبران کند.

وی ادامه داد: در زمینه‌ی راه، راه آهن، کشتیرانی و هواپیمایی نسبتا خوب کار شده است، اما در زمینه مسکن باید جبران شود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: یکی از جاهایی که نقدینگی را می‌توان با آن هدایت کرد مسکن است. ما باید زمین مجانی در اختیار توسعه گر قرار داده و خانه ارزان در اختیار خانه اولی‌ها قرار دهیم. اگر مسکن راه بیافتد اشتغال مرتبط با مسکن هم راه می‌افتاد.

روحانی با بیان اینکه وزیر راه باید مشکلات ناوگان هوایی، دریایی و جاده‌ای را حل کند، خاطر نشان کرد: با وجود تحریم‌ها باید بخشی از بار ناوگان دریایی ما روی شانه ریل قرار بگیرد. کشتیرانی ما باید به سایر کشورها متصل شود و راه ترانزیت شمال – جنوب و شمال – غرب که برای ما اهمیت دارد به راه بیافتد. ما با رای شما نمایندگان مجلس می‌توانیم در زمینه حمل و نقل و راه آهن و جاده‌ها مشکلات را حل کنیم. در این زمینه مشکلاتی وجود دارد مثل مشکل کامیون‌داران که باید مشکلات آنها را از جمله لاستیک و بیمه آنها حل شود.

رئیس جمهور با اشاره به سوابق اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، تصریح کرد:‌تسهیلات و تخصص وی در همین زمینه راه و شهرسازی است. وی هر جا بوده فردی فعال بوده است، البته من رفاقت نزدیکی با وی ندارم اما از زمان جنگ و بعد از جنگ او را می‌دیدم و وی فردی فعال در وزارت دفاع بود. در یک سال گذشته هم جز استانداران پرتحرک و فعال بوده است. با رای شما نمایندگان می‌توانیم مشکلات حوزه حمل و نقل و مسکن را حل کنیم. و اسلامی با کمک شما نمایندگان می تواند در این مسیر تحرک بیشتر و بهتری انجام دهد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی