تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تخریب ۳۰ درصدی «قلعه تاریخی آل‌ علی» پس از زلزله چارک

پس از زلزله شدید و ۵.۶ ریشتری امروز (شنبه) در بندر چارک هرمزگان، قلعه تاریخی آل علی که در دوره قاجاریه ساخته شده با تخریب ۳۰ درصدی مواجه شده است.

کد خبر: ۱۳۲۴۲۸
۱۳:۱۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

تخریب ۳۰ درصدی «قلعه تاریخی آل‌ علی» پس از زلزله چارک

دیدارنیوز: معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: ۳۰ درصد قلعه تاریخی آل علی بر اثر زلزله ۵.۶ ریشتری امروز - شنبه ۴ تیرماه - دچار خسارت و تخریب شد.

عباس نوروزی روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: قلعه آل علی که در دوره قاجاریه ساخته شده است، در نزدیکی کانون زمین لرزه امروز قرار دارد.

وی ادامه داد: این بنا توسط شیخ صالح بن شیخ محمد آل علی یکی از حاکمان چارک ساخته‌شده که به دلیل داشتن مالکیت شخصی هنوز در فهرست آثار ملی کشور به ثبت نرسیده است.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ در امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت هشت وهفت دقیقه امروز بخش چارک از توابع بندرلنگه هرمزگان را لرزاند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی