تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به فرودگاه مهرآباد برای انتقال به قم +ویدیو
سقوط دردناک و غم‌انگیز بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به فرودگاه مهرآباد برای انتقال به قم +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

تمرکز پلیس بر تخلفات حادثه ساز رانندگی در تهران

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش 190 درصدی توقیف خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز در هفته گذشته خبر داد.

کد خبر: ۱۳۲۴
۱۱:۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سرهنگ مسعود جبارزاده اظهار کرد: از هفته گذشته طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز با هدف کاهش تصادفات رانندگی در سطح شهر تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: در همین راستا مأموران با استقرار در نقاط مختلف معابر و به ویژه شبکه بزرگراهی کشور نسبت به کنترل سرعت و برخورد با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و نمایشی و ... برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفته گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایشی 78 درصدی داشته است، گفت: همچنین میزان توقیف خودروها نیز 190 درصد در مقایسه با مدت مشابه رشد داشته است.

جبارزاده افزود: ارتکاب تخلفات حادثه ساز علاوه بر اینکه سبب جریمه می‌شود منجر به توقیف خودرو و درج نمره منفی در گواهینامه رانندگی فرد متخلف نیز خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران در پاسخ به سوال ایسنا درباره نتایج طرح برخورد با تخلفات ساکن نیز گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز برخورد با تخلفات ساکن نیز در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه نیز اعمال قانون این خودروها و توقیف خودروها به ترتیب 10 و 28 درصد در هفته سوم اردیبهشت ماه رشد داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی