تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رئیس کل دادگستری خوزستان:

دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند

کد خبر: ۱۳۲۳۳۵
۲۰:۰۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند

دیدارنیوز: دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی با کسانی که به امنیت مردم آسیب می زنند، مرتکب جرایم خشن می شوند و با سرپیچی از قانون آسایش و امنیت را از مردم سلب می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

علی دهقانی امروز یکم تیرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: در روز آغازین هفته قوه قضاییه با همراهی همکاران دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه در گلزار شهدا حضور پیدا کردیم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم و بگوییم در خدمت گذاری به مردم با مد نظر قراردادن آرمان ها و پیام شهدا خدمتگذارانی لایق خواهیم بود.

وی افزود: ما مدیون شهدا هستیم و در عرصه خدمت رسانی به مردم خوزستان باید صادقانه خدمت کنیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به برنامه های دوره تحول و تعالی گفت: متناسب با برنامه های این دوره در هفته قوه قضاییه ایام هفته قوه قضاییه نامگذاری و برنامه های متنوعی متناسب با ستاد مرکزی تدارک دیده شده است.

دهقانی عنوان کرد: متناسب با بحث های حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از حقوق عامه، حمایت از حقوق بشر و مقابله با تروریسم، تسهیل زمان دادرسی با استفاده فناوری های نوین، حرکت جهادی قوه قضاییه در مسیر تحول و تعالی، پیشگیری از وقوع جرم، آسیب های اجتماعی و مقابله با بسترهای فسادزا، ترویج فرهنگ صلح و سازش و اصلاح مجرمین و همچنین ولایت مداری، ایثار و خدمت گذاری به مردم برنامه هایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستگاه قضایی در خوزستان و سازمان های تابعه آماده خدمت گذاری هستند و تلاش خواهیم کرد هرآنچه که برای خدمت رسانی به مردم نیاز است را فراهم کنیم و موانع را در این حوزه از پیش رو برداریم.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم فرآیند دادرسی را تسهیل کنیم، گفت: اطاله دادرسی که یکی از دغدغه های مردم است باید برطرف شود و تلاش کنیم تا انتظارات مردم از عدلیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برآورده شود.

دهقانی ادامه داد: دستگاه قضایی با کسانی که به امنیت مردم آسیب می زنند، مرتکب جرایم خشن می شوند و با سرپیچی از قانون آسایش و امنیت را از مردم سلب می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: دادگستری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی