تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منكر شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

کد خبر: ۱۳۲۲۹۹
۱۴:۲۴ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منكر شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد


 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی، سه شنبه مورخ 31 خرداد ماه 1401، اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل این شرکت، معاون دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان و عظیم آل گرگر هماهنگ کننده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شرکت های نفتی خوزستان برگزار شد.

مهندس عبدالله عذاری اهوازی در این جلسه با بیان اهمیت اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اظهار داشت: زیر بنای اصلاح همه امور در کشور از اقتصادی تا فرهنگی می تواند احیای امر به معروف و نهی از منکر باشد، و از اهمیت این واجب مغفول واقع شده همین بس که مقتدای ما امام حسین(ع) خود و اهل بیت خود را فدای اقامه آن کرد.

وی افزود: نگاه ما به مقوله امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک ابزار نرم افزاری شاخص در تحقق اهداف باشد و به واسطه اهمیت این موضوع شورای امر به معروف و نهی از منکر در شرکت نفت و گاز اروندان تشکیل شده تا با تبیین و احیای این فرهنگ و واجب دینی، کمک و تسریع بخش نیل به اهداف عالیه سازمان باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه وظایف این شورا را شناسایی و تعیین اولویت‌های معروف و منکر دستگاه، اجرای برنامه‌های آموزش عمومی، شناسایی معتمدین و علاقه مندان به فعالیت در این زمینه و همچنین ایفای یک نقش نظارتی دانست و ابراز امیدواری کرد آثار فعالیت این شورا در آینده مشهود باشد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین ریسمان سنج معاون، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر سامانه حل مشکلات در کشور ماست و نباید مختص شود به مسائل شرعی، فرهنگی و دینی زیرا وسعت آن به وسعت همه خوبی ها و بدی هاست و میتواند با تعریف و تبیین درست سامانه جامع اصلاح امور کشور در همه حوزه ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: شورای امر به معروف و نهی از منکر نباید تبدیل شود به شورای فرهنگی یا شورای عفاف و حجاب و باید در همه زمینه هایی که میشود امر به معروف و نهی از منکر کرد فعال باشد، مانند موضوعات حفاظت از محیط زیست، احقاق حقوق کارگری، اشتغال جوانان، تحقق درست مسئولیت های اجتماعی سازمان، مبارزه با فساد و غیره تا بتواند رسالت خود را به درستی انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ریسمان سنج اضافه کرد: احیای فرهنگ درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه منجر به تقویت جمهوریت نظام خواهد شد و همانگونه که در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مردم عامل اصلی پیروزی بودند با پر رنگ کردن نقش مردم به عنوان یک نقش نظارتی و مطالبه گر زمینه اصلاح امور فراهم می شود و ثابت شده است نظارت مردمی از مجموع نهاد های نظارتی در کشور ماثر تر و کارامد تر می تواند عمل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی