تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درخواست جانسون از غرب؛ به «اوکراین» بیشتر کمک کنید

بوریس جانسون، حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین را تجاوز خواند و گفت همانطور که از جنگ دوم جهانی بی سابقه بوده است نباید گذاشت که تجاوز پیروز شود و برای این منظور متحدان اوکراین باید قاطعانه و برای مدت طولانی از کی‌یف حمایت کنند.

کد خبر: ۱۳۲۰۳۶
۱۳:۰۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

درخواست جانسون از غرب؛ به «اوکراین» بیشتر کمک کنید

دیدارنیوز: بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا خواستار حمایت بیشتر کشور‌های غربی از اوکراین شد.

به اعتقاد بوریس جانسون، اگر متحدان اوکراین نمی‌خواهند شاهد پیروزی «تجاوز» در اروپا باشند، باید مدت طولانی حمایت و ایستادگی کنند.

نخست وزیر بریتانیا حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین را تجاوز خواند و گفت همانطور که از جنگ دوم جهانی بی سابقه بوده است نباید گذاشت که تجاوز پیروز شود و برای این منظور متحدان اوکراین باید قاطعانه و برای مدت طولانی از کی‌یف حمایت کنند.

وی در مقاله‌ای که در ساندی تایمز منتشر شد، نوشت: کشور‌هایی که از اوکراین در مواجهه با تهاجم روسیه حمایت می‌کنند باید ضمن حفظ خونسردی و صبر خود، اطمینان حاصل کنند که کی‌یف «استقامت استراتژیک برای بقا و در نهایت پیروزی را خواهد داشت.»

جانسون در این مقاله تاکید کرد: «همه چیز به این بستگی دارد که اوکراین چگونه می‌تواند توانایی برای دفاع از خاک خود را سریعتر از زمانی که روسیه اقدام به تشدید حملات کند، ارتقا بخشد. وظیفه ما این است که به طرف اوکراینی زمان بدهیم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی