تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گفتگوی امیرعبداللهیان با همتای اماراتی: ایران خواهان حفظ امنیت برای همسایگان است

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای اماراتی خود گفت: جمهوری اسلامی ایران خواهان حفظ امنیت و پیشرفت برای همسایگان و منطقه بوده و مداخله و حضور بیگانگان را مخل امنیت منطقه می‌داند.

کد خبر: ۱۳۲۰۰۲
۰۹:۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

گفتگوی امیرعبداللهیان با همتای اماراتی: ایران خواهان حفظ امنیت برای همسایگان است

دیدارنیوز: امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در خصوص مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو با اشاره به اولویت همسایگان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر افزایش دیدار و رایزنی‌های دوجانبه میان مقامات دو کشور تاکید نمود و آن را زمینه ساز توسعه و گسترش مناسبات میان دو کشور ارزیابی نمود.

امیرعبداللهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران خواهان حفظ امنیت و پیشرفت برای همسایگان و منطقه بوده و مداخله و حضور بیگانگان را مخل امنیت منطقه می‌داند.

امیرعبداللهیان حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه را موجب بی ثباتی و ناامنی و عامل ترور و خراب‌کاری در کل منطقه دانست.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات نیز در این گفتگوی تلفنی، با اشاره به منافع مشترک دو کشور در توسعه روابط فی مابین، از رایزنی‌های منظم مقامات ایرانی و اماراتی استقبال کرد.

شیخ عبدالله تاکید کرد، امارات متحده عربی به هیچ طرفی اجازه اقدامات مخرب از خاک خود بر علیه کشور‌های همسایه امارات را نخواهد داد و امنیت همسایگان را همیشه مد نظر خواهد داشت.

طرفین بر تداوم تماس‌ها و رایزنی بین دو کشور تاکید و همچنین آخرین وضعیت گفتگو برای رفع تحریم‌ها را مورد رایزنی قرار دادند.

لازم به ذکر است دکتر امیرعبداللهیان از همتای اماراتی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی