تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

جزئیات آتش‌سوزی در انبار ضایعات پتروشیمی اروند

به گفته محسن ادیبی، سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، آتش‌سوزی انبار ضایعات پتروشیمی اروند بدون خسارت مالی و تلفات انسانی مهار شده است.

کد خبر: ۱۳۱۹۹۹
۰۸:۳۷ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

جزئیات آتش‌سوزی در انبار ضایعات پتروشیمی اروند

دیدارنیوز: سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: آتش‌سوزی انبار ضایعات پتروشیمی اروند بدون خسارت مالی و تلفات انسانی مهار شد.

محسن ادیبی، اظهار کرد: با حضور به موقع تیم‌های آتش نشانی و امداد و نجات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، آتش‌سوزی انبار ضایعات پتروشیمی اروند بدون خسارت مالی و تلفات انسانی مهار شد و تولید مطابق با برنامه در تمامی واحد‌های فرآیندی و عملیاتی در جریان است.

وی افزود: حدود ساعت ۲۱:۰۱ دیشب (۲۸ خردادماه ۱۴۰۱)، انبار ضایعات پتروشیمی اروند شامل نخاله‌های پالت‌های چوبی و پلاستیکی پتروشیمی به دلیل گرمای بیش از حد هوا دچار اتش سوزی شد.

ادیبی عنوان کرد: این حادثه آتش سوزی که در سطح یک اتفاق افتاد با حضور به موقع تیم‌های عملیاتی آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی اروند، تحت کنترل و عملیات اطفا حریق در حال انجام است.

وی ادامه داد: هم اکنون تولید در تمام واحد‌های فنی و عملیاتی پتروشیمی اروند مطابق با برنامه در حال انجام بوده و آتش سوزی انبار ضایعات اختلالی در فرآیند تولید واحد‌های فنی و عملیاتی ایجاد نکرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی