تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
هواداران در مرز جنون، مدیران در سکوت

پروژه مخفی انتخاب سرمربی در استقلال!

با اینکه هواداران استقلال برای شنیدن نام سرمربی جدید خودشان بی‌تاب هستند اما سردار آجورلو مدیر عامل باشگاه عجله‌ای برای عقد قرارداد ندارد و معتقد است نباید با عجله تصمیم گرفت.

کد خبر: ۱۳۱۸۴۶
۱۹:۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۱

مصطفی آجورلو استقلال

 

دیدار نیوز ـ سرویس ورزشی: با توجه به مصاحبه اخیر صالح مصطفوی دستیار فصل گدشته مجیدی در استقلال، مشخص شد فرهاد مجیدی هیچ منع قانونی برای ادامه فعالیت در ایران نداشته و این تصمیم خودش بوده تا دور از هیاهو به کار مربیگری در امارات ادامه بدهد و البته دستمزد قابل توجهی را هم کسب کند. حالا سوال اینجاست که چرا در یک ماهی که به پایان لیگ باقی مانده بود و مصطفی آجورلو از جدایی احتمالی سرمربی خبر داشت فکری به حال هدایت فصل آینده آبی ها نکرد؟

آنچنان که اعلام شد از فروش بخشی از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس پول خوبی به هر دو تیم رسیده است پس در نظر هواداران، استقلال نباید مشکل مالی برای آوردن یک مربی درخور برای هدایت استقلال یا جذب بازیکنان داشته باشد.

ما در فوتبال ایران عادت داریم که‌ نقل و انتقالات با سر و صدای فراوان و به اصطلاح فوتبالی ها انفجار بمب همراه باشد، اما این فصل سردار آجورلو همه معادلات را برهم زد. او در طول فصل هم بعد از جدایی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، سیلوای برزیلی را بدون سر و صدا به استقلال آورد و عملکرد او تحسین همه را به همراه داشت.

 البته این خرق عادت و چراغ خاموش حرکت کردن در انتخاب مربی، آن هم در تیم پرطرفداری مثل استقلال کار سختی است. هواداران این تیم دو هفته‌ای است در میان اسامی مختلف سردرگم هستند.

به نظر می رسد لیستی از مربیان بیکار اروپایی وجود دارد که به صورت قطره چکانی هر شب نام چند نفری از آنها بر سر زبان‌ها می افتد که البته هیچ سنخیتی هم میان آنها وجود ندارد، صبح روز بعد هم همان اسامی از طرف باشگاه رد می شوند و گفته می شود نام افراد دیگری در میان است و حتی یک عده بعد از هر پیشنهادی که به قرارداد ختم نمی شود، باز هم نام جواد نکونام و مربیان ایرانی را به زبان می اندازند.

در هر صورت روشن نبودن انتخاب مربی و در پی آن بازیکنان موجبات نارضایتی را در بین هوادارن استقلال به وجود آورده است و حتی امروز صبح تعداد کمی از هواداران روبروی باشگاه استقلال تجمع کردند و از مدیریت باشگاه خواستند زودتر مربی جدید را معرفی کند.

 تنها اتفاق خوب این دو هفته، ثبت قرارداد با سجاد شهباززاده، مهاجم فصل گذشته سپاهان است او که عملکرد خوبی در اصفهان داشته پس از پشت سر گذاشتن چند فصل مجددا به جمع آبی پوشان اضافه شده است.

نزدیکان سردار آجورلو و پاسی های قدیم مثل برهانی و منیعی از هوادارن استقلال می خواهند که به سردار اعتماد کنند ولی سندی برای آنچه به عنوان مذاکرات خوب از آن یاد می شود وجود ندارد و همه شنیده ها از گوشه و کنار و در صفحات اینترنتی است که اقناع کننده نیست.

از طرفی پرسپولیسی‌ها ۷ خرید گران و نامی داشتند که بیشتر آنها را ملی پوشان تشکیل می دهند که هر کدام از آن افراد می‌تواند برای یک تیم غنیمت به حساب بیاید. در مقابل باشگاه استقلال همچنان معتقد است که بدون هیاهو کارش را انجام داده و به موقع نفرات را اعلام خواهد کرد. در اینجا هم این سوال پیش می آید که در تیم بدون مربی چه کسانی و با چه معیاری مسئول بستن تیم هستند؟!

اما نکته جالب و مهم این است که فردا نتیجه و حکم پرونده استراماچونی نیز اعلام می شود و تا این لحظه به نظر می‌رسد در این فقره هم استقلال توبیخ خواهد شد مگر اینکه گزینه اروپايي که نزدیکان آجورلو از آن یاد می کنند شخص آندره‌آ استراماچونی مربی ایتالیایی باشد وگرنه باید منتظر بسته شدن پنجره انتقالات در استقلال باشیم.

زمان در اردوگاه آبی به سرعت سپری می شود و سردار آجورلو هم به غیر از نامه‌های گاه و بیگاه به هواداران که از آنها می‌خواهد که باز هم صبور باشند هیچ اطلاعات مفیدی در اختیار کسی نمی‌گیرد.

از طرفی گفته می شود مورایس هم اکنون به اصفهان رفته و مشغول مذاکره با سپاهان است تا هدایت این تيم را بر عهده بگیرد. در اردوگاه آبی ها اما هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی