تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تجاوز نظامی روسیه؛ نیاز اوکراین به سامانه‌های ضدموشک

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین، در واکنش به تجاوزهای نظامی روسیه به خاک این کشور در پیامی اعلام کرد: اوکراین اکنون به تسلیحات ضد موشکی مدرن نیاز دارد.

کد خبر: ۱۳۱۷۸۳
۱۲:۲۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ نیاز اوکراین به سامانه‌های ضدموشک

دیدارنیوز: رئیس جمهور اوکراین با اشاره به ادامه نبرد‌های سنگین در شرق این کشور و خسارات فراوان حاصل از آن، بر خواسته کی یف از غربی‌ها در تامین تسلیحات به ویژه سیستم‌های ضدموشکی تاکید کرد.

به نقل از رویترز، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در پیامی اعلام کرد که نیرو‌های اوکراینی در حال تحمل خساراتی شدید در نبرد با نیرو‌های روسی در شهر «سیویرودونتسک» در منطقه «دونباس» و همچنین منطقه «خارکیف» در شرق اوکراین هستند.

زلنسکی در این باره گفت: شدیدترین نبردها، همانند قبل در سیویرودونتسک و دیگر شهر‌ها و مناطق در جریان است. متاسفانه خسارات شدید است.

وی ادامه داد:، اما ما باید استوار بمانیم. محکم و استوار ماندن در دونباس بسیار مهم است. هرچه دشمن در آنجا متحمل تلفات بیشتری شود، قدرت کمتری برای ادامه تهاجم خود خواهد داشت.

رئیس جمهور اوکراین افزود: اوکراین همچنین شاهد خسارات شدید در منطقه خارکیف در شرق کی یف است. وی گفت: نبرد‌ها در آنجا ادامه دارد و ما باید به مبارزه ادامه دهیم و سخت بجنگیم.

زلنسکی همچنین گفت که اوکراین اکنون به تسلیحات ضد موشکی مدرن نیاز دارد و افزود هیچ توجیهی برای کشور‌های شریک برای تاخیر در تحویل این تسلیحات وجود ندارد. وی گفت که برخی راکت‌های روسیه از دفاع هوایی می‌گریزند و موجب ایجاد تلفات می‌شوند.

منابع خبری پیشتر از درگیری‌های شدید و خیابانی در شهر سیویرودونتسک خبر داده بودند. مقامات اوکراینی اعلام کردند که نیرو‌های روسی بیش از ۷۰ درصد این شهر را تحت کنترل خود در آورده اند.

زلنسکی پیشتر در پیامی اعلام کرد که نبرد در دونباس به عنوان یکی از بی رحمانه‌ترین درگیری‌ها در تاریخ اروپا ثبت خواهد شد.

وی در این باره گفته بود: برای ما هزینه این نبرد بسیار بالاست. این مسئله‌ای ترسناک است. ما به طور روزانه توجه شرکای خود را به این واقعیت جلب می‌کنیم که تنها تعداد کافی توپخانه مدرن برای اوکراین برتری ما را تضمین می‌کند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی