تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

 راه اندازي سيستم اطفاءحریق ترانس اصلي ومصرف داخلي واحد3 نيروگاه رامين

کد خبر: ۱۳۱۷۸۲
۱۲:۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

 راه اندازي سيستم اطفاءحریق ترانس اصلي ومصرف داخلي واحد3 نيروگاه رامين


دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومي نيروگاه رامين اهواز ، متخصصين اين نيروگاه سيستم اطفاء حريق ترانس اصلي و مصرف داخلي واحد سوم اين نيروگاه را مورد بازسازي قرار دادند.  

فريد نصيريان سرپرست اداره HSE نيروگاه رامين با اشاره به اهمیت ترانسفورماتورهاي قدرت در پایداری واحد‌های تولید برق نیروگاه ، نقش سیستمهای اطفاء‌ حریق در کاهش آسیب‌ها و خسارات های احتمالی و ناشی از حریق در این ترانسفورماتورها را مهم و اساسی دانست .

وي عدم کارایی شبكه آتش نشاني ترانس واحد سوم نيروگاه بدليل قدمت و فرسودگي ، فولادي بودن جنس لوله و رخ دادن اكسيداسيون در مسيرها ، همچنين عدم وجود شيرهاي كنترل و تنظيم هوا و تخليه رسوب و نيز وجود نشتي در لوله ها را از مشكلات سيستم قديمي اطفاء حريق عنوان نمود.


سرپرست اداره HSE نيروگاه رامين ساخت و مونتاژ درين تخليه آب جديد جهت جلوگيري از پوسيدگي، تعويض و سرويس و نصب افشانكها و لوله هاي جديد ، تخليه رسوبات سيستم اطفاء حريق را از جمله اقدامات انجام گرفته در اين تجهيز مهم برشمرد.


گفتني است بهينه سازي و راه اندازي ديگر سيستم ها جهت جلوگيري از توسعه حريق هاي احتمالي از اهداف سال 1401 این نیروگاه مي باشد.

برچسب ها: نیروگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی