تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

مجید انصاری: CFT مغایرتی با سیاست‌های کلی نظام ندارد

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: CFT و همچنین دیگر لوایح مرتبط با FATF مغایرتی با سیاست‌های کلی نظام ندارد و پیوستن به آن در جهت منافع ملی کشور است.

کد خبر: ۱۳۱۶۱
۱۲:۴۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: من موافق لوایح مربوط با FATF هستم و نظرات کارشناسی خود را نیز در جلسات هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته‌ام.
 
به گفته او بررسی CFT همچنان در دستورکار هیأت عالی نظارت مجمع قرار دارد و روز شنبه آینده جلسه بعدی برگزار خواهد شد.
 
انصاری تعجیل هیأت عالی نظارت در بررسی لوایح مرتبط با FATF را رد می‌کند و می‌گوید: اتفاقاً هیأت عالی نظارت چون عجله نکردند، نظر هیأت درباره یکی از این لوایح دیرتر از نظر شورای نگهبان اعلام شد که به عقیده من دارای اشکال قانونی است.
 
او اظهار امیدواری کرد CFT در هیأت عالی نظارت تصویب شود چرا که به اعتقاد انصاری مغایرتی با سیاست‌های کلی ندارد و پیوستن به آن در جهت منافع ملی نیز هست.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی