تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به همت موسسه خیریه نیک گامان انجام می شود

افتتاح خانه بهداشت، مدرسه و یک خانه نوباوگان در پنج استان کشور

موسسه خیریه نیک‌گامان در تیرماه ۱۴۰۱ علاوه بر ادامه‌ی خدمت رسانی پروژه‌محور مستمر خود به مددجویان در سرتاسر کشور، ۲ خانه بهداشت، ۳ مدرسه و یک خانه نوباوگانِ خود را در ۵ استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، گیلان و تهران افتتاح می‌کند.

کد خبر: ۱۳۱۵۷۱
۱۰:۴۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

 

افتتاح خانه بهداشت، مدرسه و یک خانه نوباوگان در پنج استان کشور

 

 

دیدار نیوز: موسسه خیریه نیک‌گامان در تیرماه ۱۴۰۱ علاوه بر ادامه‌ی خدمت رسانی پروژه‌محور مستمر خود به مددجویان در سرتاسر کشور، ۲ خانه بهداشت، ۳ مدرسه و یک خانه نوباوگانِ خود را در ۵ استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، گیلان و تهران افتتاح می‌کند.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک‌گامان در این باره گفت: در تیرماه ۱۴۰۱ مصادف با حضور یکی از خیرین ارشد و نماینده‌ی خیرین موسسه، مدرسه ۳ کلاسه‌ی موسسه خیریه نیک‌گامان در شهرستان میناب استان هرمزگان، مدرسه‌ی ۳ کلاسه‌ی موسسه خیریه نیک گامان در حر سراوان استان گیلان، مدرسه ۳ کلاسه‌ی موسسه خیریه نیک‌گامان در شهرستان پیشوای استان تهران و ۲ خانه بهداشت موسسه یکی در منطقه لاشار استان سیستان و بلوچستان و دیگری در شهرستان اندیکای استان خوزستان با حضور مدیر عامل موسسه و نماینده‌ی ارشد خیرین موسسه افتتاح می‌شود.

اشکان تقی پور ادامه داد: همچنین بازدید از پروژه تهیه و توزیع صبحانه کامل و میوه به حدود ۴۰۰۰ دانش آموز عشایر استان خراسان جنوبی در ۷۸ مدرسه‌ی عشایری استان به شکل مستمر روزانه و همچنین بازدید از روند ساخت ۲ مدرسه دیگر موسسه در استان خراسان جنوبی از برنانه‌های دیگر تیرماه موسسه است. همچنین سفر به دو استان به عنوان نمونه برای بازدید از پروژه‌ی تهیه و توزیع مستمر مایحتاج غذایی ضروری روزانه‌ی ۱۶ شیرخوارگاه در ۱۶ استان کشور که با هماهنگی بهزیستی کشور از سوی موسسه و به شکل کاملا مردم نهاد انجام می‌شود از دیگر برنامه‌های تیرماه موسسه خیریه نیک گامان است.

تقی پور، چهره ماندگار مدرسه سازی در سال ۱۳۹۹ و معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مرکزی سازمان بهزیستی کشور، افزود: خانه شبانه روزی نوباوگان موسسه خیریه نیک‌گامان نیز با همراهی اداره کل بهزیستی استان گیلان در تیرماه با پذیرش کودکان ۳ تا ۷ سال بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر با هدف نگهداری و آموزش فرزندانمان و تلاش جهت بازپیوند ان‌ها به خانواده‌های ایشان پس از توانمند سازی خانواده‌ها یا فرزندخواندگی با نظارت سازمان بهزیستی و حکم دادگاه، افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: این مرکز شبه خانواده بمانند راه اندازی و مدیریت کامل دو مرکز شبه خانواده دیگر در استان کرمان در سال‌های پیش در راستای سرعت بخشیدن به آموزش و امنیت و انجام کامل فرآیند‌های بازیابی یا حفظ سلامت جسم و روان کودکان آسیب دیده و ایجاد فصای مناسب برای باز پیوند و فرزندخواندگی آن‌ها راه اندازی می‌شود.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک‌گامان، در پایان گفت: موسسه خیریه نیک گامان از اعضای حقوقی "مجمع خیرین کشور" و عضو هیئت مدیره "شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه" است که با حفظ استقلال کامل در عملکرد و مردم نهاد بودن، منطبق بر اساسنامه‌ی خود، ارتباط نزدیکی در راستای هم افزایی عملکرد خیرین، موسسات خیریه و نهاد‌های کمک رسان در قالب همراهی و همکاری در مجامع خیرین و شبکه‌های نیکوکاری دارد و این هم افزایی و مشارکت اجتماعی نهاد‌های کمک رسان در کنار یکدیگر را عامل مهمی در توسعه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور می‌داند.

 

افتتاح خانه بهداشت، مدرسه و یک خانه نوباوگان در پنج استان کشور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی