تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ضرورت ارتقای خدمات شهری در کلانشهر اهواز

شهروندان همواره بر ارائه خدمات شهری مناسب در اهواز تاکید دارند.

کد خبر: ۱۳۱۵۵۸
۰۸:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

حدیث موسوی یکی از ساکنان اهواز در گفت گو با خبرنگار دیدار نیوز گفت: هرروز که برای خرید، رفتن به بازار یا بردن پسرم به باشگاه ورزشی از خانه بیرون می رویم با خیابان‌های که بدون آسفالت و خاکی هستند روبرو هستیم که کار عبور و مرور را برای ما سخت کرده است و سایل نقلیه که تردد می‌کنند در تابستان گرد و خاک به پا می‌کنند.

وی بیان داشت: این گردو خاک به داخل خانه‌های ما منتقل می‌شود و گاهی که لباس‌ها رو شسته و در حیاط خانه آویزان می‌کنیم پر از خاک می‌شوند و مجبوریم دو مرتبه بشوریم این وضعیت خیلی بدی است که ما اهالی مهدیس با آن روبرو هستیم.

موسوی افزود: از فصل پاییز و زمستان برای شما نگویم که با صحنه‌های خیلی بدی مواجه می‌شویم و از انجایی که خیابان‌های کوی جانبازان خاکی است و فاقد شن کوبی و آسفالت بوده با آبگرفتگی و گل بودن در فصل پاییز و زمستان عبور و مرور با مشکلات خیلی زیادی به همراه است.

این شهروند اهواز ادامه داد: با بارش باران گل و لای خیابان به فاضلاب‌ها که گاهی روباز هستن رفته و باعث انسداد فاضلاب و پس زدگی آن می‌شود و برای همه مردم مشکلاتی را به وجود می‌آورد در شهر اهواز که مرکز استان خوزستان است انتظار رسیدگی به مشکلات بسیار بالاتر است.

وی گفت: گاهی ما می‌شنویم که روستا‌ها از نعمیت جاده و آسفالت بهره‌مند شدند آیا برای ما که در مرکز استان خوزستان زندگی می‌کنیم داشتن خیابان‌های آسفالت شده و هموار چیز زیادی است از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم و اقعا این وضعیت معابر در اهواز خیلی ناراحت کننده است.

موسوی تصریح کرد: زمانی که ما از مرکز شهر (نادری) به مهدیس می‌آیم تاکسی فقط تا اتوبون مسافر منتقل می‌کند و می‌گوید برای رفتن به مناطق که آسفالت نیستند نمی‌روند و ما هر بار باید مسافت حدود ۴۰ دقیقه را پیاده به خانه بیاییم.

این شهروند اهواز گفت: مسئولان شهرداری اهواز با توجه به جمعیت کوی مهدیس و منازل جانبازان خواهشا سری به این مناطق بزنند تا از نزدیک در جریان این مشکلات قرار بگیرند و چاره‌ای برای این معظلات بیاندیشند. فراموش نکنیم بنکداران که بزرگترین مرکز پخش و توزیع مواد غذایی است، بازار آهن و جمعه بازار شهر اهواز در کوی مهدیس واقع شده و همین امر عنایت ویژه مسئولان را می‌طلبد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی