تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

رسول خضری: وزرای پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد می‌گیرند

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: آقای شریعتمداری برای آقای روحانی مهم است و اگر در مجلس رای نیاورد یکی از گزینه‌های جایگاه معاون اولی است؛ البته در صورتی که آقای جهانگیری نباشند.

کد خبر: ۱۳۱۵۵
۱۱:۰۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رسول خضری نماینده پیرانشهر و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت پرداخت و گفت: به نظر می‌رسد بیشترین میزان رای را آقای رحمانی وزیر پیشنهادی صمت از مجلس می‌گیرد و در رده‌های بعدی آقای دژپسند و شریعتمداری خواهند بود.
 
او با بیان اینکه جو مجلس به نفع آقای شریعتمداری است، تاکید کرد: جو مجلس به نفع آقای شریعتمداری تلطیف شده است. در ابتدای معرفی ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی کار برخی نمایندگان معترض بودند اما این جو در حال حاضر مناسب است.
 
این نماینده مجلس گفت: اگر شریعتمداری از مجلس رای اعتماد نگیرد و آقای جهانگیری از دولت بروند، ایشان به عنوان معاون اول معرفی می‌شوند.
 
خضری در پاسخ به این سوال که برخی می گویند رییس جمهور شریعتمداری را معرفی کرد تا توسط مجلس رد و از دولت برود، گفت:  این یک روی سکه است و باید روی دیگر سکه را هم ببینیم. آقای شریعتمداری یار غار آقای روحانی است و رییس جمهوری به راحتی از ایشان نمی گذرد.
 
او ادامه داد: آقای شریعتمداری برای آقای روحانی مهم است و اگر در مجلس رای نیاورد یکی از گزینه‌های جایگاه معاون اولی است البته در صورتی که آقای جهانگیری نباشند. آنطور که آقای جهانگیری گفتند اختیار جابجایی منشی‌ام را ندارم، یعنی می‌خواهند از دولت بروند.
 
این عضو فراکسیون مستقلین تاکید کرد: آقای شریعتمداری و آقای ربیعی از گزینه‌های احتمالی معاون اولی هستند که البته شانس شریعتمداری بیشتر است.
 
خضری گفت: سبقه عملیاتی و اجرایی آقای شریعتمداری نسبت به سایر وزرای پیشنهادی بسیار بیشتر است. آقای دژپسند از سازمان برنامه و بودجه است و آنجا را به خوبی می‌شناسد و در بحث اقتصاد حرفی برای گفتن دارد چون قسمت اعظم وزارت اقتصاد یعنی برنامه و بودجه. بعد از آن هم بانک مرکزی و مالیات است.
 
این نماینده مجلس تعامل دولت و مجلس در رای اعتماد مجلس به وزرا موثر دانست و ادامه داد: مجلس می‌خواهد به دولت کمک کند و ما انتظار داریم دولت گام‌های استوارتری بردارد. دولت ضعف مدیریت و سوءمدیریت دارد و می‌توان گفت آقای روحانی کشور را رها کرده است و ایشان رییس جمهور 4 سال پیش نیست. به نظر می‌رسد آقای روحانی به خواب زمستانی رفته‌اند.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی