تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«قاتل» خیابان نیاوران همچنان فراری است

اواخر اردیبهشت‌ماه رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در درگیری ۲۰ نفره رانندگان پیک اینترنتی در منطقه نیاوران در دستور کار قرار گرفت. متهمان در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات درباره دستگیری عامل اصلی این جنایت ادامه دارد.

کد خبر: ۱۳۱۴۳۶
۱۷:۲۷ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

«قاتل» خیابان نیاوران همچنان فراری است

دیدارنیوز: مرد جوانی که در درگیری ۲۰ نفره رانندگان پیک اینترنتی یک نفر را به قتل رسانده بود، همچنان فراری است.

سی‌ام اردیبهشت‌ماه رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در درگیری ۲۰ نفره رانندگان پیک اینترنتی در منطقه نیاوران در دستور کار محمدرضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد درگیری رانندگان به دلیل بحث بر نرخ سفارشات رخ داده و یک نفر براثر ضربه چاقو به قتل رسیده است.

بررسی‌ها نشان داد چهار نفر درگیری را رقم زدند و عامل اصلی جنایت پس از وارد کردن ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول پا فرار گذاشته است. بدین ترتیب دو متهم اصلی پرونده که در درگیری حضور داشتند با دستور بازپرس ویژه قتل دستگیر شدند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه هجدهم خردادماه دو متهم پرونده برای تحقیقات تکمیلی به شعبه ششم دادسرای امور جنایی منتقل شدند.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: درگیری به خاطر پایین بودن نرخ سفارشات بین دو گروه موافق و مخالف رخ داد.

این متهم ادامه داد: درگیری خیلی کوتاه بود و اصلاً متوجه به قتل رسیدن مقتول نشدم، اما دوستم که در گروه ما حضور داشت با وی درگیر و پس از چند دقیقه به صورت ناگهانی ناپدید شد.

متهمان در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات درباره دستگیری عامل اصلی این جنایت ادامه دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی