تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

شبیخون یحیی به سپاهان؛ نورافکن و ولسیانی هم پرسپولیسی می‌شوند؟

پرسپولیس دو بازیکن دیگر از سپاهان هم می‌خواهد؛ یکی امید نورافکن و دیگری گئورگی ولسیانی. در مورد نورافکن برخی به استوری بیرانوند اشاره می‌کنند و می‌گویند این بازیکن به پرسپولیس نزدیک شده، اما ولسیانی که در گرجستان حضور دارد منتظر مانده تا تکلیف مدافعان میانی فعلی پرسپولیس روشن شود.

کد خبر: ۱۳۱۳۹۴
۱۱:۴۵ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

شبیخون یحیی به سپاهان؛ نورافکن و ولسیانی هم پرسپولیسی می‌شوند؟

دیدارنیوز: شبیخون یحیی گل محمدی و پرسپولیس به اردوی سپاهان باعث شده تا هواداران با این اتفاق در فضای مجازی شوخی کنند.

بعد از جذب دانیال اسماعیلی‌فر حالا صحبت از قرارداد با سجاد شهباززاده و سروش رفیعی هم فوق‌العاده جدی است تا جایی که گفته می‌شود انتقال آن‌ها به پرسپولیس قطعی شده و همین هفته نهایی خواهد شد.

از طرف دیگر پرسپولیس دو بازیکن دیگر از سپاهان هم می‌خواهد؛ یکی امید نورافکن و دیگری گئورگی ولسیانی. در مورد نورافکن برخی به استوری بیرانوند اشاره می‌کنند و می‌گویند این بازیکن به پرسپولیس نزدیک شده، اما ولسیانی که در گرجستان حضور دارد منتظر مانده تا تکلیف مدافعان میانی فعلی پرسپولیس روشن شود.

پرسپولیس فعلاً شش مدافع میانی دارد که از بین آن‌ها فقط قرارداد سیدجلال و علیرضا ابراهیمی تمام شده و ولسیانی هم منتظر است ببیند تکلیف این دو بازیکن چه خواهد شد و بعد به پرسپولیس جواب بدهد.

البته مسأله مالی هم در میان است و باید دید پرسپولیس با رقم درخواستی این بازیکن کنار خواهد آمد یا نه.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی