تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

آذری: حادثه قطار مشهد - یزد «عمدی» نبود

علی آذری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که حادثه تلخ و مرگبار قطار مشهد - یزد به دلیل بی‌احتیاطی و سومدیریت بوده و این اتفاق عمدی نبوده است.

کد خبر: ۱۳۱۳۹۲
۱۱:۳۴ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

آذری: حادثه قطار مشهد - یزد «عمدی» نبود

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: سانحه قطار مشهد - یزد به دنبال مجموعه‌ای از عوامل از جمله بی احتیاطی، سوءمدیریت و عدم توجه به نظامات و مقررات دولتی به وقوع پیوسته است.

علی آذری، با اشاره به بازدید میدانی از محل سانحه قطار مشهد - یزد، بیان کرد: بنده به نمایندگی از کمیسیون عمران در محل سانحه خروج قطار مشهد-یزد از ریل حاضر شدم. ما با دو دیدگاه در محل حادثه حضور یافتیم؛ اول اینکه آیا این حادثه عمدی بوده و به دنبال خرابکاری‌هایی به وقوع پیوسته است و یا اینکه به دنبال بی احتیاطی‌ها و بی مبالاتی‌ها و قصور مدیریتی رخ داده است؟

وی در ادامه با بیان اینکه مشاهدات ما و بررسی دقیق ابعاد حادثه در محل نشان داد که بحث عمدی بودن این حادثه منتفی است، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داد که در واقع این حادثه به دنبال مجموعه‌ای از بی احتیاطی ها، بی مبالاتی‌ها و عدم توجه به نظامات و مقررات دولتی و سوء مدیریت رخ داده است. سرعت قطار، نحوه استفاده از بیل مکانیکی و راننده قطار و راننده بیل مکانیکی که در نحوه ورود و قرارداد‌های آنان نیز جای بحث است از یک سو و مدیریت شرکت راه آهن شرق که مدیریت مطلوبی برای پیشگیری از این حوادث نداشته است، از سوی دیگر منجر به چنین حادثه تلخی شده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمیسیون عمران ابعاد دقیق این حادثه را بررسی خواهد کرد و گزارش نهایی از آن به صحن مجلس و کمیسیون عمران ارائه خواهد شد.

آذری گفت: در نوع مدیریت این حوزه باید فکر اساسی شود. نباید به خاطر سوء مدیریت و بی احتیاطی شاهد چنین حوادث تلخی باشیم. در گزارش کمیسیون عمران راهکار‌ها برای پیشگیری از تکرار این حوادث ذکر خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی