تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تجاوز نظامی ارتش پوتین؛ فنلاند در مرز خود با روسیه حصار می‌کشد

پس از تجاوز نظامی روسیه به خاک اوکراین و افزایش پناهجویان، ناامنی در کشورهای اروپایی به شدت بالا گرفته که در پی آن فنلاند و سوئد خواستار پیوستن به ناتو شدند. در همین ارتباط، فنلاند قصد دارد در مرز خود با روسیه حصار‌های جدید نصب کند.

کد خبر: ۱۳۱۳۸۴
۱۰:۳۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

تجاوز نظامی ارتش پوتین؛ فنلاند در مرز خود با روسیه حصار می‌کشد

دیدارنیوز: دولت فنلاند روز جمعه اعلام کرد که در پی تهاجم نظامی اخیر به خاک اوکراین قصد دارد در مرز خود با روسیه حصار‌های جدید نصب کند.

هلسینکی به‌ویژه به دلیل آنچه بیم بهره‌برداری مسکو از پناهجویان برای اعمال فشار سیاسی خوانده شده روز پنجشنبه پیش‌نویس اصلاحیه‌ای را با هدف تقویت حصار‌ها در نقاط خاصی از مرز بزرگ این کشور با روسیه به طول نزدیک به ۱۳۰۰ کیلومتر ارائه کرد.

این اقدام پس از نامزدی فنلاند برای عضویت در ناتو صورت می‌گیرد که این کشور نوردیک را با بیم قرار گرفتن در معرض اقدامات تلافی جویانه به اصطلاح «ترکیبی» مانند حملات سایبری یا عملیات بی ثبات سازی غیرنظامی مواجه کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی