تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
وقت جابجایی مهره‌های فوتبال رسید

گشتی در بازار داغ نقل و انتقالات لیگ برتر

در روزهای گذشته و پس از اتمام لیگ بیست و یکم، تغییرات زیادی مخصوصا در تیم‌های بالانشین جدول در فوتبال ایران رخ داده است.

کد خبر: ۱۳۱۳۵۸
۱۴:۵۳ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

نقل و انتقالات لیگ برتر

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال همچنان نیمکت آبی‌ها بدون سرمربی است. با وجود اینکه گفته می شد جواد نکونام نزدیک ترین گزینه برای هدایت استقلال است اما او به یکباره با صدور بیانه ای شبانه عنوان کرد فعلا قصد جدایی از فولاد را ندارد و این اتفاق باعث شد تا سردار آجورلو مدیر عامل آبی‌ها بار دیگر به چالش انتخاب مربی برگردد.

از طرفی فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال دو روز بعد از قهرمانی، با تیم یازدهم لیگ امارات یعنی الاتحاد کلباء قرارداد بست تا همه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر بازگشت او به استقلال نقش بر آب شود. به این ترتیب تا این لحظه با وجود اسم‌های زیادی که رد و بدل می‌شود گزینه جدی برای سرمربیگری باشگاه آبی وجود ندارد ولی با غلامرضا عنایتی برای حضور به عنوان نفر دوم نیمکت صحبت شده است.

به هر حال به نظر می‌رسد با وجود هشتگ‌های مختلف هواداران استقلال در فضای مجازی مثل #نه به مربی ایرانی  یا  #مربی ـ خارجی، در نهایت منطقی‌ترین کار برای استقلال انتخاب یک مربی خارجی باشد.

 فعالیت در کنار ممنوعیت

مهم‌ترین اخبار نقل و انتقالات این روزهای لیگ را باید در باشگاه پرسپولیس جست‌وجو کرد. تیمی که با وجود پنجره‌ بسته و بدهکاری به باشگاه شهر خودرو با چند تن از بازیکن‌های لژیونر و داخلی در روزهای گذشته قرارداد داخلی امضا کرده است. تا این لحظه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر قراداد رسمی بسته تا فعال‌ترین باشگاه در این روزها باشد.

نقل و انتقالات لیگ برتر

همچنین باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی و سجاد شهباززاده (بازیکنان سپاهان)، میلاد زکی پور و سعید صادقی (بازیکنان گل گهر) در حال مذاکره است. جالب است که تا این لحظه تکلیف تمدید قرارداد یا جدایی حامد لک، رضا اسدی، رامین رضاییان، سعید آقایی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، محمد مهدی مهدی خانی و منوچهر صفروف در پرسپولیس هنوز مشخص نیست. تنها فردی که به صورت رسمی از باشگاه جدا شده، داوود فنایی مربی دروازبان‌های قرمزهاست که در این فصل چالش زیادی را با حامد لک در دروازه داشته‌ است.

کار سخت سردار در جذب بازیکن

مصطفی آجورلو که فصل گذشته موفقیت بزرگی در مدیریت استقلال داشت و به زعم اهل فوتبال، از ارکان اصلی قهرمانی استقلال بود، در شرایطی که تیمش بدون سرمربی است کار سختی در جذب بازیکن دارد. او تا به امروز مذاکراتی را با بازیکنان سابق و لژیونر استقلال یعنی علی کریمی، کاوه رضایی و محمد نادری انجام داده ولی خروجی مشخصی از این مذاکرات به بیرون نیامده و توافقی حاصل نشده است. سعید صادقی بازیکن گل‌گهر هم مورد توجه هر دو تیم سرخ‌آبی است ولی هنوز قراردادی با هیچ یک از دو تیم، منعقد نکرده است. البته گفته می‌شود آجورلو با تمامی این بازیکنان به توافق رسیده اما اعلام نهایی را گذاشته برای بعد از اعلام سرمربی جدید آبی‌ها!

جدایی نویدکیا ار سپاهان

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان که در طول فصل گدشته چند بار از سمت خودش استعفا داده بود، بار دیگر و این‌بار نیز به صورت رسمی از هدایت سپاهان کناره گیری کرد تا سپاهان نیز چون استقلال در چالش انتخاب مربی قرار بگیرد. گفته می شود سپاهان با ساکت الهامی مربی سابق نساجی و جواد نکونام مذاکراتی را داشتند که تا امروز بی نتیجه مانده است.

گشتی در بازار داغ نقل و انتقالات لیگ برتر

رحمتی در اراک ماندنی شد

سید مهدی رحمتی که فصل گذشته در اواخر فصل به جای رسول خطیبی هدایت آلومینیوم را برعهده گرفته بود. پس از آنکه در مقطعی کوتاه به عنوان جانشین مجیدی مطرح شد، مورد هجمه شدید هوادارن این تیم قرار گرفت. او روز گذشته با آلومینیوم اراک برای ادامه همکاری به توافق رسید تا یک فصل دیگر هدایت این باشگاه موفق را بر عهده بگیرد و با این قرارداد او به شایعات حضورش روی نیمکت آبی ها پایان داد.

نقل و انتقالات در سایه

* گفته می شود علیرضا منصوریان که در فصل بیست و یکم لیگ برتر هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده داشت، مورد توجه یک باشگاه عراقی قرار گرفته ولی هنوز بر سر رقم قراداد به توافق نرسیده است.

* فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال پس از اتمام قراردادش با العربیه، مجددا مورد توجه استقلال گرفته و قرار است طی روزهای آینده با آبی ها وارد مذاکره شود.

* در کنار مذاکره با نام‌های داخلی، مصطفی آجورلو روی جذب یک سرمربی خارجی برای استقلال نیز تلاش می‌کند. در حال حاضر شانس ژوزه مورایس سرمربی سابق الهلال بیش از سایر گزینه‌هاست هر چند که آبی‌ها گزینه دیگری را نیز مدنظر قرار داده‌اند و گفته می شود قرار است پین و یک مربی ایرانی نیز به این کادر اضافه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی