تیتر امروز

فوری؛ ابراهیم رئیسی در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ انتخاب رئیس‌جمهور جدید حداکثر تا ۵۰ روز
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ ابراهیم رئیسی در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ انتخاب رئیس‌جمهور جدید حداکثر تا ۵۰ روز

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

رئیسی: هدف از سفر‌های استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است

رییس جمهور گفت: هدف از سفر‌های استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت است و مردم نیز همین خواسته را از مسوولان دارند.

کد خبر: ۱۳۱۳۳۱
۱۳:۲۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

رئیسی: هدف از سفر‌های استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است

 

دیدارنیوز: سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد در جمع خبرنگاران تاکید کرد: این استان ظرفیت‌های بکری در گردشگری، دامداری، طبیعت و نیروی انسانی کارآمد تحصیلکرده دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نگاه به این ظرفیت‌ها علاوه بر رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری به توسعه و پیشرفت استان می‌انجامد.

رئیسی تصریح کرد: با کمک مردم و مسئولان مسئله فقر و محرومیت را ریشه‌کن می‌کنیم. نهضت خدمت‌رسانی به مردم هدف اصلی سفر‌های استانی هیات دولت است.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی شده تا طرح‌های آب‌رسانی شهر‌ها و روستا‌های چهارمحال و بختیاری تا پایان سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری شود که اعتباراتی برای این مهم در نظر گرفته شده است.

رئیسی با اشاره به دغدغه‌مندی مسوولان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مصوبات امروز شورای اداری استان به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود و مسئولان موظفند این طرح‌ها را به نتیجه روشن برسانند.

همچنین رییس‌جمهور پس از ورود به شهرکرد با گروهی از مردم و خواص  چهارمحال و بختیاری دیدار و در شورای اداری این استان شرکت خواهد کرد.

از روز گذشته تعدادی از وزیران به همراه معاونان آن‌ها به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار رییس‌جمهوردر شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافتند و با مردم دیدار چهره به چهره داشتند.

گفته شده در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب خواهد شود.

سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی