تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سرقت از صندوق امانات؛ ۲ مدیر بانک ملی برکنار شدند

پس از سرقت از صندوق امانات بانک ملی، روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد که رئیس و معاون ریالی شعبه دانشگاه به دلیل اهمال در کار و بی توجهی به امور برکنار شدند.

کد خبر: ۱۳۱۲۷۲
۱۳:۳۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

سرقت از صندوق امانات؛ ۲ مدیر بانک ملی برکنار شدند

دیدارنیوز: رئیس و معاون ریالی شعبه دانشگاه به دلیل اهمال در کار و بی توجهی به امور برکنار شدند.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران رئیس و معاون ریالی شعبه دانشگاه به دلیل اهمال در کار و بی توجهی به امور برکنار شدند.

در پی بروز حادثه سرقت از صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه و خسارات وارده به مردم و مشتریان به حکم مدیر عامل بانک، رئیس و معاون ریالی این شعبه از سمت خود برکنار شدند و مراتب برخورد قانونی لازم با آن‌ها و سایر مقصرین در حال انجام است.

گفتنی است، به تازگی شعبه دانشگاه بانک ملی ایران مورد سرقت قرار گرفته و در پی این موضوع تعدادی از صندوق‌های اجاره‌ای این بانک که حاوی اشیا و کالا‌های امانتی و بعضا گرانبهای مردم بوده، دزیده شده است.

در این زمینه، ابتدا گفته‌هایی مطرح شد که تمام ۱۰۰۰ صندوق موجود در این شعبه از بانک ملی به سرقت رفته است که بانک ملی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که در این حادثه فقط ۱۶۸ صندوق آسیب دیده و به سرقت رفته است.

همچنین، این بانک اعلام کرده که در سرقت رخ داده برخی دیگر از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

دیروز نیز بانک ملی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که علل بروز این حادثه پس از بررسی‌های نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی