تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مهلت واریز وجه برندگان قرعه‌کشی خودرو تا ۲۵ خرداد تمدید شد

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو که پیش از این ۱۸ خرداد اعلام شده بود تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

کد خبر: ۱۳۱۲۳۹
۱۰:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

مهلت واریز وجه برندگان قرعه‌کشی خودرو تا ۲۵ خرداد تمدید شد

دیدارنیوز: براساس اطلاعیه مندرج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مهلت واریز وجه از سوی منتخبان تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو که پیش از این ۱۸ خرداد اعلام شده بود تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است:
با توجه به پرسش‌ها و ابهامات متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در رابطه با منتخبین اصلی و رزرو، به اطلاع می‌رساند در راستای شفاف سازی موضوع، پس از بررسی و اعمال نظارت‌های لازم، اسامی منتخبین اصلی و رزرو در این سامانه درج شده و ازطریق پیامک نیز به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است چنانچه نفرات اصلی به هر دلیل فرایند تکمیل خرید خود را در زمان‌های تعیین شده انجام ندهند براساس اولویت از افراد رزرو نسبت به جایگزینی آن‌ها اقدام خواهد شد.

فرایند واریز وجه از سوی منتخبین اصلی توسط شرکت‌های خودروسازی آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه جاری ادامه خواهد یافت. پس از تکمیل ثبت نام منتخبین اصلی، در صورت وجود ظرفیت، به منتخبین رزرو بر اساس اولویت اطلاع رسانی خواهد شد.

در حالی که رئیس سازمان حمایت از اختصاص خودرو به ۱۲ هزار منتخب ذخیره در قالب سازوکار مشخص خبر داده است در اطلاعیه سازمان یکپارچه اشاره‌ای به این موضوع نشده بلکه آمده است در صورت انصراف برندگان پس از پایان مهلت واریز وجه، افراد ذخیره جایگزین می‌شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی