تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

فوتسال نفت و گاز مارون نائب قهرمان خوزستان شد

تیم فوتسال شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون موفق شد به مقام نائب قهرمانی مسابقات فوتسال کارگری استان خوزستان دست یافته و جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کند.

کد خبر: ۱۳۱۱۱۰
۲۰:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

فوتسال نفت و گاز مارون نائب قهرمان خوزستان شد

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، تیم فوتسال این شرکت پس از اولین حضور خود  و کسب 7 برد پیاپی، روز دوشنبه 9 خرداد  در مسابقه فینال رو به روی تیم شرکت گاز خوزستان قرار گرفت و در مصافی دشوار اما زیبا و پر گل، بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد و بر سکوی دوم ایستاد؛ در بازی رده بندی نیز تیم نورد لوله اهواز موفق شد تیم پتروشیمی مسجد سلیمان را شکست داده و مقام سوم را از آن خود کند.

شایان ذکر است مسابقات فوتسال کارگری با حضور 14 تیم و به مدت 2 ماه به میزبانی شهرستان اهواز برگزار شد.

تیم فوتسال شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون قرار است مهر ماه سال جاری برای حضور در مسابقات قهرمانی کارگران کشور راهی اردبیل شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی