تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حبس مرگبار مرد جوان میان شعله‌های آتش در چاه

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان مرد جوان حدوداً ۲۴ ساله را از چاه خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

کد خبر: ۱۳۱۰۵۹
۱۳:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

حبس مرگبار مرد جوان میان شعله‌های آتش در چاه

دیدارنیوز: جسد مرد جوان که به علت نامعلوم داخل یک چاه رفته و میان شعله‌های آتش جان باخته بود، توسط آتش‌نشانان به خارج از چاه انتقال یافت.

ساعت ۶:۳۰ صبح امروز (۱۶ خرداد) یک مورد آتش‌سوزی داخل چاه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید محلاتی، نرسیده به بلوار ابوذر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

محل حادثه یک حلقه چاه به عمق پنج متر بود که برای گذاشتن کابل داخل زمین حفر شده و در آن آتش‌سوزی روی داده و دود از آن متصاعد می‌شد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، قطع برق و ایمن‌سازی لازم انجام شد و آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان مرد جوان حدوداً ۲۴ ساله را از چاه خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

وی تصریح کرد: فرد مذکور از کارگران حفاری و اداره برق نیز نبود و دقیقاً مشخص نبود که چرا داخل چاه رفته است.

عملیات مذکور در ساعت ۸ صبح پایان یافت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی