تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
حسن روشن هشدار داد

استقلال امسال وضعیت خیلی خطرناکی دارد!

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی به خاطر پول از جمع آبی‌پوشان جدا شده هشدار داد که استقلال امسال وضعیت خیلی خطرناکی دارد.

کد خبر: ۱۳۱۰۳۴
۱۰:۴۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

استقلال امسال وضعیت خیلی خطرناکی دارد!

دیدارنیوز: پیشکسوت استقلال تهران درمورد جدایی فرهاد مجیدی و پیش بینی آینده این باشگاه صحبت کرد.

حسن روشن، درخصوص جدایی فرهاد مجیدی اظهار داشت: من از چند ماه پیش می‌دانستم که فرهاد مجیدی می‌خواهد از استقلال برود. شروط‌هایی وجود داشت که آنجا برود. حالا که تیم قهرمان شده است به راحتی به آنجا می‌رود، اما اینجا مشکل ساز شده است. استقلال امسال وضعیت خیلی خطرناکی دارد. دو فاکتور مدنظر است: یکی عادت و دیگری حرفه‌ای بودن.

او ادامه داد: هوادارانی که به او کمک کردند قهرمان شود الان دست خالی هستند. در مورد جدایی‌های مجیدی باید دید قرارداد‌هایی که با او امضا شده چگونه بوده است. قطعا او برای پول جدا شده است و شاید خودش بگوید که برای حرفه‌ای شدن چنین کاری کرده، اما به غیر از پول گرفتن چیزی از حرفه‌ای بودن از این رفتار‌ها دیده نمی‌شود.

روشن درباره قرارداد مجیدی افزود: قرارداد با او سه ساله بود. ما از رونالدو و مسی بزرگتر در این فوتبال داریم؟ قطعا نه، هر کدام از آن‌ها قراردادی امضا کردند تمام تماشاگران به صورت شفاف از آن باخبر شدند. یعنی رونالدو بعد از دو هفته که با رونالدو قرارداد بسته بود، از فروش پیراهنش درآمدی که برای خریدش صرف شده بود به دست آمد. مردم به خاطر اینکه باشگاه رو به راه شود، کمک حال شدند. حالا اینجا همه چیز برعکس است. ما اصلا نمی‌دانیم در این باشگاه کمیته فنی داریم یا نه. الان هم که چیزی نشده به دنبال این هستند که استراماچونی بیاید یا جواد نکونام.

انتخاب شما سرمربی ایرانی است یا خارجی؟ روشن در این باره گفت: تا صد سال دیگر می‌گویم که سرمربی باید خارجی باشد. البته سرمربی خارجی‌ای که کنار آن مربی ایرانی باشد. الان دوران فوتبال البته با زمان ما خیلی فرق کرده است. یک سرمربی که ایده‌های جدید دارد با نامدار بودن متفاوت است. به نظرم اول از همه باید کمیته فنی، حقوقی، انضباطی و مالی تشکیل شود تا باشگاه نظام درستی داشته باشد.

روشن افزود: در حال حاضر باید از پایه همه چیز درست شود. قرار است همه پیشکسوتان کنار هم جمع شویم. همه باید دور هم و دور یک میز باشیم. به مدیران باشگاه گفتم که باید پیشکسوتان را کنار هم بگذاریم. از یک نفر که تنها یک بازی برای تیم داشته تا به بالا همه باید به این باشگاه کمک کنند. البته باید احترام بین همه سطوح مشخص باشد تا تیم در مسیر موفقیت بماند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی