تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

تجاوز نظامی روسیه؛ اوکراین درخواست مکرون برای تحقیر نکردن مسکو را محکوم کرد

وزیر امور خارجه اوکراین روز شنبه درخواست مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای خودداری از «تحقیر» روسیه را محکوم کرد و گفت که با این موضع تنها فرانسه تحقیر می‌شود.

کد خبر: ۱۳۰۹۶۱
۱۰:۱۱ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ اوکراین درخواست مکرون برای تحقیر نکردن مسکو را محکوم کرد

دیدارنیوز: دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین روز شنبه درخواست مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای خودداری از «تحقیر» روسیه را محکوم کرد و گفت که با این موضع تنها فرانسه تحقیر می‌شود.

کولبا در توییتی نوشت: «درخواست برای پرهیز از تحقیر روسیه فقط می‌تواند فرانسه یا هر کشور دیگری را تحقیر کند چراکه این روسیه است که خود را تحقیر می‌کند. همه ما بهتر است روی این موضوع تمرکز کنیم که چگونه می‌توانیم روسیه را سر جای خود بنشانیم. این موضوع باعث صلح و نجات زندگی می‌شود.»

مکرون: علی‌رغم «اشتباه» پوتین، نباید روسیه را تحقیر کرد

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، گفت: «خیلی مهم است که روسیه تحقیر نشود تا پس از پایان جنگ در اوکراین، بتوان به یک راه‌حل دیپلماتیک دست پیدا کرد.»

وی گفت که ولادیمیر پوتین، همتای روس او با حمله به اوکراین مرتکب یک «اشتباه تاریخی و اساسی» شده و اکنون «منزوی» است.

مکرون در مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی گفت که وی به پوتین تاکید کرده بود که «یک اشتباه تاریخی و اساسی در حق مردمش، خودش و تاریخ» مرتکب شده است.

وی گفت: «فکر می‌کنم پوتین خودش را منزوی کرده است. ولی منزوی شدن یک چیز است، اما اینکه بتوان از آن خارج شد، مسیر دشواری است.»

او گفت که روسیه نباید «تحقیر شود... چرا که روزی که جنگ متوقف شود، بتوان از طریق ابزار‌های دیپلماتیک راهی برای برون‌رفت پیدا کرد» وی افزود که «به این نتیجه رسیده است که فرانسه می‌تواند به‌عنوان یک قدرت میانجی عمل کند.»

مکرون از زمانی که رئیس‌جمهور روسیه دستور ورود نیروهایش به اوکراین را صادر کرد، به طور مرتب با پوتین در تماس بوده است.

فرانسه از اوکراین حمایت نظامی و مالی کرده است، اما برخلاف بسیاری از رهبران اتحادیه اروپا، مکرون هنوز برای نشان دادن حمایت خود به اوکراین سفر نکرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی