تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
امام جمعه شهرستان لالی عنوان کرد:

حادثه متروپل نتیجه فساد و مدیریت غلط است

حجت‌الاسلام گرمسیری با اشاره به اتفافات اخیر و حادثه متروپل گفت:این حادثه تلخ به دلیل فساد و مدیریت غلط است و تاکید ما بر این است که قاطعانه برخورد شود.

کد خبر: ۱۳۰۸۷۱
۱۷:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

حادثه متروپل نتیجه فساد و مدیریت غلط است
به گزارش دیدارنیوز_خوزستان امام جمعه شهرستان لالی در خطبه نماز جمعه این هفته با تبریک دهه کرامت اظهار کرد : وجود دو حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) باعث آبرو و برکت ایران بوده که امیدواریم خداوند به همه ما توفیق پیروی از آنها را بدهد.


وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی ادامه داد : امام با عمل به دستورات الهی و جلب رضایت خداوند و با کمک مردم یک انقلابی ایجاد کرد که اثر گذاری آن جهانی شد و برخلاف خواسته دشمن با نیرو و قدرت فراوان هم به پیش می رود .


حجت الاسلام گرمسیری در ادامه با تسلیت به بازماندگان حادثه متروپل عنوان کرد : این اتفاق نباید رخ می داد اما کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد ناشی از فساد و مدیریت غلطی است که وجود دارد و ما تاکید می کنیم در این موارد باید قاطعانه برخورد کرد چرا که مدیریت وقتی غیر انقلابی باشد نتیجه آن فساد و حوادثی مانند متروپل است .


وی در بخش دیگری به موضع هنرمندان در جشنواره کن اشاره و بیان داشت : کسانی که با بازی در فیلم های موهن به اعتقادات و فرهنگ مردم ایران توهین می کنند نمی توانند ژست میهن پرستی به خود بگیرند بلکه اینها جیره خوار صهیونیست ها هستند که به جای موضع گیری در جنایات آمریکا و فلسطین فقط حادثه متروپل را مطرح می کنند.


امام جمعه لالی در پایان تصریح کرد : از دولت انتظار می رود مشکلات معیشتی مردم را ببینند چرا که امروزه مردم در سختی هستند و با مشکلات زیادی رو در رو هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی