تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مدیرعامل جدید پتروشیمی اروند منصوب شد

با صدور حکمی از سوی دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، محمدرضا کریمی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی اروند منصوب شد.

کد خبر: ۱۳۰۸۴۱
۱۹:۲۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

مدیرعامل جدید پتروشیمی اروند منصوب شد

دیدارنیوز | محمدرضا کریمی که ۱۹ سال در صنعت پتروشیمی سابقه دارد در حالی مدیرعامل جدید پتروشیمی اروند شده است که با کوله‌باری از تجریه، از ابتدای سال ۱۳۸۹ تاکنون مدیر بازرگانی و در سه سال گذشته دبیر هیأت مدیره شرکت پتروشیمی اروند را عهده دار بوده است.

کریمی که در حال تدوین و دفاع از پایان‌نامه دکتری در رشته مدیریت بازرگانی است، مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مهندسی شیمی را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده است.

او که در دستاوردهای سال‌های اخیر اروند از جمله تبدیل بدهی‌های ارزی زمان پروژه به ریال و تسویه آن‌ها، پیگیری اخذ تسهیلات و تسویه بدهی‌های ارزی و ریالی سال‌های گذشته، به ظرفیت‌رسانی پتروشیمی اروند و فروش محصولات به قیمت جهانی در بازارهای هدف شناسایی شده نقش داشته، کار خود را در این صنعت از سال ۱۳۸۲در پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان معاون واحد و سرپرست شیفت بهره‌برداری آغاز کرد و در ۱۲ سال گذشته در رده‌های مختلف مدیریتی پتروشیمی اروند، منشأ اثر و تحول بوده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی