تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
استاندار خوزستان خبر داد

همه حساب‌های «مالک متروپل» در اختیار دادستان

استاندار خوزستان پس از فاجعه ساختمان متروپل آبادان گفت: همه حساب‌های مالی مالک ساختمان متروپل مسدود شده و در اختیار دادستان قرار گرفته است تا برای پرداخت به خسارت‌دیدگان تعیین تکلیف شود. ۲۰ تا ۳۰ درصد از ساختمان متروپل توسط افراد خریداری شده است که باید تعیین تکلیف شوند.

کد خبر: ۱۳۰۷۷۴
۱۰:۵۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

همه حساب‌های «مالک متروپل» در اختیار دادستان

دیدارنیوز: استاندار خوزستان گفت: همه حساب‌های مالی مالک ساختمان متروپل مسدود شده و در اختیار دادستان قرار گرفته است تا برای پرداخت به خسارت‌دیدگان تعیین تکلیف شود.

صادق خلیلیان سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که در حادثه متروپل جان و مال خود را از دست داده‌اند، پرداخت خسارت آن‌ها از محل اموال مالک ساختمان و بخشی نیز توسط بیمه انجام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر همه حساب‌های مالی مالک ساختمان متروپل مسدود شده و در اختیار دادستان قرار گرفته است تا برای پرداخت به خسارت‌دیدگان تعیین تکلیف شود.

استاندار خوزستان گفت: ۲۰ تا ۳۰ درصد از ساختمان متروپل توسط افراد خریداری شده است که باید تعیین تکلیف شوند.

خلیلیان ادامه داد: در حال حاضر همه اموال و املاک مالک ساختمان متروپل در اختیار دادستان قرار گرفته است و پس از بررسی میزان خسارات‌های وارد شده، به خسارت‌دیدگان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: خسارت‌های منازل و مغازه‌هایی که در اطراف ساختمان متروپل بوده و دچار خسارت شده‌اند نیز جبران خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: همه حق و حقوق کارگرانی که در این پروژه و سایر پروژه‌های مالک ساختمان متروپل مشغول به کار بودند نیز از محل حساب و اموال او پرداخت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳ نفر از افراد متهم این حادثه دستگیر شده‌اند و در حال بازجویی هستند که در میان آن‌ها سه شهردار، شهردار منطقه یک آبادان، ناظران ساختمان و نفراتی از نظام مهندسی هستند.

خلیلیان گفت‌: همچنین برخی مقامات استان خوزستان که بین سال‌های ۹۵ تا نیمه اول ۱۴۰۰ در این پرونده نقش داشتند و حتی در افتتاحیه ساختمان حضور داشتند مورد تحقیق قرار گرفته‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی