تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تهران کارتون ادامه دارد

دورهمی چهار نسل کارتونیست‌ها در عین‌الدوله

اختتامیه فصل نخست جشنواره بین المللی تهران کارتون با حضور چهار نسل از کارتونیست‌های کشور در عمارت عین‌الدوله برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۰۷۳۶
۱۸:۵۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

دورهمی چهارنسل کارتونیست‌ها در عین‌الدوله


دیدارنیوز ـ سپیده پیری: به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران در اختتامیه فصل نخست جشنواره تهران کارتون با حضور چهارنسل از اساتید، چهره‌های مطرح و پیشکسوت کارتونیست کشور از برندگان و افراد برگزیده این رویداد هنری توسط مدیرعامل و معاونین سازمان زیباسازی شهر تهران تقدیر و تشکر شد.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن تقدیر از هنرمندان مشارکت کننده افزود: کارتون و کاریکاتور ابزاری اثرگذار برای بیان و روایت جذاب موضوعات و مسائل شهر است که می‌تواند بسیاری از گره‌های فرهنگسازی و آموزش‌های شهروندی را بازکند.

به گفته مدیر سازمان زیباسازی قرار است جشنواره بین المللی تهران کارتون در فصول و دوره‌های مختلف سال با موضوعات مختلف و تخصصی زیباسازی و مدیریت شهری برگزار شود.

رضا صیادی

در این مراسم جمال رحمتی دبیر جشنواره نیز با اشاره به استقبال خوب هنرمندان گفت؛ اساتید و چهره‌های برتر کشور‌های ایتالیا، کوبا، اکوادور، ترکیه و مکزیک آثار خود را به دوره نخست جشنواره ارسال کردند که در کنار ۵۰ اثر کارتونیست‌های حرفه‌ای کشور و نیز بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده فراخوان عمومی، مجموعه‌ای فاخر و با کیفیت از محتوای هنری مدنظر را شکل دادند.

دورهمی کارتونیست‌ها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی