تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

«رقص کولی» کیوان ساکت منتشر شد

کیوان ساکت از انتشار کتاب «رقص کولی» برای ساز سنتور خبر داد.

کد خبر: ۱۳۰۶۵۵
۱۶:۴۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

رقص کولی کیوان ساکت منتشر شد

دیدارنیوز ـ رویا باقرزاده و محسن غلامی، به تازگی کتابی به نام «رقص کولی» را از ۱۰ چهارمضراب آلبوم «سبکبال» کیوان ساکت جمع‌آوری کرده‌اند.

کیوان ساکت (آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار) گفت: «رویا باقرزاده و محسن غلامی ۱۰ چهارمضراب از ساخته‌های من را از آلبوم «سبکبال» انتخاب کردند و این آهنگ‌ها را برای ساز سنتور ساماندهی (تنظیم) و مضراب‌گذاری کردند که در نتیجه این دفتر با نام «رقص کولی» از سوی انتشارات آوای برگریزان منتشر شده است.»

این آهنگساز در ادامه گفت: «این آثار ۱۰ چهارمضراب از ساخته‌های من است که در دستگاه شور، آواز‌های دشتی، ابوعطا و افشاری است.»

این نوازنده تاکید کرد: «این چهارمضراب‌ها برای ساز تار و سه‌تار نوشته شده بود، ولی از جایی که نوازندگان سنتور هم به این آهنگ‌ها علاقه داشتند این دو هنرمند تصمیم گرفتند این آثار را برای ساز سنتور هم ساماندهی کنند تا مورد استفاده هنرمندان بیشتری قرار گیرد.»

او در پایان گفت: «امیدوارم این ساخته‌ها مورد پسند نوازندگان سنتور قرار گیرد و خیلی خوشحال هستم که نوازندگان این ساز هم می‌توانند این آثار را بنوازند.»

منبع: ایسنا
برچسب ها: موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی