تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

واکنش آتش‌نشانی به انتشار اسامی ۱۲۹ ساختمان پرخطر تهران

پس از ریزش ساختمان متروپل در آبادان و انتشار فهرستی با اسامی و آدرس ۱۲۹ ساختمان ناایمن در شهر تهران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که این فهرست مورد تایید آتش‌نشانی نیست.

کد خبر: ۱۳۰۶۴۲
۱۴:۴۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

واکنش آتش‌نشانی به انتشار اسامی ۱۲۹ ساختمان پرخطر تهران

دیدارنیوز: درپی انتشار فهرستی با اسامی و آدرس ۱۲۹ ساختمان ناایمن در شهر تهران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که این فهرست مورد تایید آتش‌نشانی نیست، اما این موضوع به معنای تایید ایمنی این ساختمان‌ها هم نیست.

پس از ریزش ساختمان متروپل در آبادان موضوع ایمنی ساختمان‌ها بار دیگر به موضوع روز در کشور بدل شد و دستگاه‌ها و افراد مختلف بر ضرورت ایمن‌سازی ساختمان‌ها و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه آنچه که در آبادان رخ داد، تاکید کردند. در این میان چند روزی است که صحبت از ۱۲۹ ساختمان ناایمن در تهران هم به میان آمده است. ۱۲۹ ساختمانی که البته هیچ مقام مسئولی اسامی آن را به طور رسمی اعلام نکرده و تنها فهرستی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

در این میان سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به انتشار اسامی این ساختمان‌ها در فضای مجازی واکنش نشان داد. او که در آبادان حضور دارد، با بیان اینکه هنوز ریز اسامی در لیست منتشر شده از ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران در فضای مجازی را ندیده است، گفت: باید بگویم که این لیست مورد تایید آتش‌نشانی نیست. اما این عدم تایید معنایش این نیست که تمام ساختمان‌هایی که نامشان در این فهرست آمده، ایمن هستند و ممکن است ساختمان‌های ناایمن هم در این لیست باشد.

آمادگی آتش‌نشانی برای بازدید ایمنی از ساختمان‌های ناایمن

وی ادامه داد: موضوع مهم ضرورت توجه به ایمنی ساختمان‌هاست. آتش‌نشانی تهران این آمادگی را دارد که از این ۱۲۹ ساختمان که اسامی‌شان منتشر شده و همچنین دیگر ساختمان‌های شهر تهران بازدید ایمنی کرده و موارد خطرناک و خلا‌های ایمنی آن‌ها را استخراج و به مالکان بیان کنند. همانطور که گفتم آتش‌نشانی تهران این آمادگی را دارد که از ساختمان‌های مختلف بازدید ایمنی انجام دهد. همچنین آن دسته از مالکانی که تصور می‌کنند که ساختمانشان نا ایمن است، می‌توانند به آتش‌نشانی مراجعه کرده و در خواست خود را برای انجام بازدید ایمنی ارائه دهند.

سرپرست آتش‌نشانی تهران: لیست ساختمان‌های نا ایمن را با هماهنگی دادستانی منتشر می‌کنیم

انتشار اسامی ۱۲۹ ساختمان ناایمن و پرخطر شهر تهران در حالی انجام شده که روز گذشته، قدرت‌الله محمدی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با حضور در صحن شورای شهر گفته بود: با هماهنگی با دادستانی لیست ۱۲۹ ساختمان پرخطر را حتما منتشر خواهیم کرد چرا که با هیچ فردی تعارف نداریم. بی‌تردید نباید اجازه دهیم بحث انتشار اسامی این ساختمان‌ها تبدیل به ترس شود. وقتی می‌دانیم تعداد زیادی از شهروندان ما روزانه وارد ساختمان‌های ناایمن می‌شوند نباید از انتشار اسامی آن‌ها بترسیم. حتما لیست ساختمان‌های نا ایمن را منتشر می‌کنیم و با جان مردم معامله نخواهیم کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی