تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

املاک مازندران نجومی شد؛ برابری املاک روستایی ‌با نیاوران تهران!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با گلایه از افزایش نجومی قیمت املاک در غرب مازندران گفت: قیمت زمین روستایی غرب استان مازندران نجومی شده است و با نیاوران تهران برابری می‌کند و این اتفاق حیرت آور است و افزایش قیمت اینچنینی شاید به ظاهر ارزشمند به نظر برسد، اما در واقع به نفع بومیان نیست.

کد خبر: ۱۳۰۶۳۶
۱۴:۰۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

املاک مازندران نجومی شد؛ برابری املاک روستایی ‌با نیاوران تهران!

دیدارنیوز: ارزش املاک روستا‌های غرب مازندران نجومی شده است و قیمت آن‌ها با املاک نیاوران تهران برابری می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدصادق سلیمانی کوتنائی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران ظهر امروز در نشست با اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران روستا‌های شهرستان رامسر اظهار داشت: وظیفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبادانی روستا‌ها می‌باشد و شورا‌ها و دهیاران رزمندگان در سطح روستا‌ها هستند که کمک بنیاد مسکن برای رفع کاستی‌های روستا محسوب می‌شوند.

وی با گلایه افزایش نجومی قیمت املاک در غرب مازندران افزود: قیمت زمین روستایی غرب استان مازندران نجومی شده است و با نیاوران تهران برابری می‌کند و این اتفاق حیرت آور است و افزایش قیمت اینچنینی شاید به ظاهر ارزشمند به نظر برسد، اما در واقع به نفع بومیان نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه برای مستضعفین هرچه خدمات رسانی شود، کم است یادآورشد: بعضی‌ها می‌خواستند بنیاد مسکن را منحل یا اقدام کنند، اما رهبر معظم انقلاب از این اقدام جلوگیری کردند، زیرا خدماتی بسیاری از سوی بنیادمسکن انجام شده است و یادگار امام راحل می‌باشد.

سلیمانی تصریح کرد: بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در روستا‌ها با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور ساخته شده است و بیش از ۵۰ میلیون ایرانی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه دولت ساخت ۴ میلیون مسکن در راستای طرح جهش تولید مسکن به مردم قول داده است، افزود: مسکن اولویت مردم ماست، زیرا امروزه هزینه مسکن در سبد یک خانوار در کلانشهر‌ها تا ۷۰ درصد هزینه را اشغال کرده است و تصمیم دولت بهنگام بود.

سلیمانی با بیان اینکه ۶۰ درصد مسکن روستایی مقاوم سازی شده است، بیان داشت: با توجه به اینکه کشور حادثه خیز می‌باشد، پیش بینی کارشناسان در بنیاد مسکن این است که تا سال ۱۴۰۱ خانه‌های روستایی مقاوم سازی خواهند شد.

*روستا‌های گردشگری منطقه به کشور معرفی شوند

ابراهیم شیرود عشوریان سرپرست فرمانداری رامسر نیز در نشست با تسلیت جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان با بیان اینکه، با دست خودمان دیگران را دچار حادثه می‌کنیم، اظهار داشت: برای جلوگیری از رخداد مشابه باید از ساخت بنا‌های سست جلوگیری کرد و دهیار مدیر ارشد روستا است بنابراین تاکید می‌شود مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تمام کار‌های روستا‌ها با دهیار روستا هماهنگ باشد.

سرپرست فرمانداری رامسر با اشاره به اینکه دهیاران نیز باید آزمون بدهند تا بهترین فرد برای روستا انتخاب شود، زیرا روستا‌ها نیازمند دهیاران دانا می‌باشند، افزود: با دانایی مطلوب قانونی و توانایی می‌توان آینده روستا را درخشان شود.

شیرود عشوریان یادآورشد: ۴۵ دهیار و ۵۱ شورا در سطح روستا‌های شهرستان مشغول فعالیت هستند معیار و عملکرد را می‌توان با بازدید‌ها متوجه شد و شورا‌های اسلامی اگر میخواهند برای آینده برنامه ریزی کند باید ریل گذاری را انجام دهند تا آیندگان هم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: روستا‌های منطقه به کشور معرفی شوند، زیرا هر روستای رامسر پدیده‌ای در کشور است و می‌توان با معرفی بهتر گردشگران بیشتری جذب کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی