تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

ایران هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کرد

سعید خطیب‌زاده، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های نژادپرست و حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

کد خبر: ۱۳۰۵۸۶
۰۷:۴۳ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

ایران هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کرد

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های نژادپرست و حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

سعید خطیب‌زاده، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های نژادپرست و حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرد و گفت: بیت‌المقدس یکپارچه پایتخت همیشگی فلسطین، من البحر الی النهر است.

وی ضمن تجلیل از پایداری و مقاومت مردم فلسطین و مدافعان قدس، نسبت به ماجراجویی‌های جدید و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها هشدار داد و با یادآوری آرمان قدس به عنوان اولویت اول جهان اسلام گفت: وظیفه همه آزادگان جهان به ویژه مردم و کشور‌های اسلامی است تا نسبت به دفاع همه‌جانبه از بیت‌المقدس و مقابله با رژیم آپارتاید صهیونیستی، به صورت متحد عمل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اظهار اطمینان از اینکه محور قدس و مقاومت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با اقدامات تروریستی رژیم جعلی اسرائیل کوتاهی نخواهد کرد، از مراجع و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا به وظیفه قانونی خود عمل کرده و مانع تجاوزات و حملات اشغالگران صهیونیست به مردم بی‌دفاع فلسطین شوند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی