تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب خبر داد:

همكاری مناطق نفتخیزجنوب در امدادرسانی و آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تشریح اقدامات این شرکت در امدادرسانی به حادثه متروپل آبادان گفت: نیروها و تجهیزات ایمنی‌ و آتش‌نشانی، عملیات ترابری و عملیات غیرصنعتی این شرکت برای امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه متروپل آبادان حضور دارند.

کد خبر: ۱۳۰۵۸۱
۲۰:۳۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

همكاری مناطق نفتخیزجنوب در امدادرسانی و آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

دیدارنیوز: به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی افزود: دو گروه ۵ نفره از واحدهای آتش‌نشانی شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون به همراه دو مجموعه تجهیزات امداد و نجات از ابتدای حادثه تا کنون در حال همکاری در امدادرسانی و آواربرداری هستند.

وی ادامه داد: از زمان حادثه ریزش برج متروپل آبادان با درخواست استانداری خوزستان، این شرکت علاوه بر اعزام نیروهای امداد و نجات و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، تعدادی از کارکنان و ماشین‌آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید و همچنین مدیریت عملیات غیرصنعتی را برای همکاری در امدادرسانی و آواربرداری به منطقه اعزام نموده است.

دانشی اضافه کرد: تا کنون یکدستگاه کرن ۵۰ تن، ۴ دستگاه ژنراتور و تعدادی از دستگاه‌های سبک و بیل مکانیکی به محل حادثه اعزام شده‌اند و  یکدستگاه کمرشکن نیز جهت انتقال تجهیزات به کار گرفته شده است و در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان مدیریت بحران، آواربرداری در بخش‌های حساس ساختمان متروپل شروع شده است گفت: همکاران اعزامی مناطق نفتخیز جنوب در جلسات مدیریت بحران حادثه متروپل حضور دارند و نقطه نظرات کارشناسی خود را ارائه می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی