تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

ورزشگاه «آبی» در انتظار استقلال؛ پرسپولیس موعد جشن را مشخص می‌کند!

مسئولان وزارت بهداشت عصر دیروز (شنبه) موافقت خود را با تخصیص حداکثر ورزشگاه آزادی به هواداران استقلال اعلام کردند و مطابق دستور وزارت بهداشت، سازمان لیگ فوتبال ایران هم موافقت خود را مبذول کرد. پرسپولیس امشب در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده (شهرخودرو) مشهد است، اگر سرخ‌پوشان موفق به کسب پیروزی یا تساوی مقابل حریف مشهدی خود شوند، استقلال دوشنبه ۹ خرداد در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار خود را در لیگ بیست‌ویکم برگزار می‌کند و سپس جشن قهرمانی آبی‌پوشان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۳۰۵۲۰
۱۰:۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

ورزشگاه «آبی» در انتظار استقلال؛ پرسپولیس موعد جشن را مشخص می‌کند!

دیدارنیوز: مجوز حضور حداکثری هواداران استقلال در دیدار پایانی این تیم در لیگ برتر صادر شده است.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال طی روز‌های گذشته در تلاش برای دریافت مجوز حضور پرشور تماشاگران در آخرین بازی فصل استقلال بود، چرا که هواداران آبی‌پوش مشتاق حضور در ورزشگاه آزادی برای تقابل استقلال - نفت مسجدسلیمان بودند و به دنبال آن بودند تا بتوانند از نزدیک جشن قهرمانی تیم‌شان را تماشا کنند.

مجوز ویژه برای آبی‌ها صادر شد
مدیران استقلال با مسئولان سازمان لیگ و وزارت بهداشت مکاتبه کردند که بتوانند از حداکثر ظرفیت ورزشگاه آزادی برای آخرین دیدار خود در لیگ بیست‌ویکم بهره ببرند. مسئولان وزارت بهداشت عصر دیروز (شنبه) موافقت خود را با تخصیص حداکثر ورزشگاه آزادی به هواداران استقلال اعلام کردند و مطابق دستور وزارت بهداشت، سازمان لیگ فوتبال ایران هم موافقت خود را مبذول کرد و تاییدیه لازم از شورای تامین استان تهران هم صادر شد تا وعده مدیرعامل استقلال برای برگزاری جشن قهرمانی آبی‌ها در لیگ بیست‌ویکم با حضور حداکثر تماشاگران اجرایی شود.

سایت بلیت‌فروشی دیدار استقلال - نفت مسجدسلیمان از ساعاتی پیش فعال شده و فعلاً ۶۳ هزار بلیط در دسترس هواداران قرار گرفته و در صورت اتمام این میزان، قرار است ۱۵ هزار صندلی دیگر ورزشگاه آزادی هم در اختیار هواداران استقلال قرار بگیرد. ضمن آنکه باشگاه استقلال در تدارک دعوت از پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی است تا جشن باشکوهی برای آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی در هفته پایانی لیگ برتر برگزار شود.

پرسپولیس موعد جشن قهرمانی استقلال را مشخص می‌کند!
سازمان لیگ فوتبال ایران عصر دیروز (شنبه) برنامه هفته سی‌ام لیگ برتر را اعلام کرد تا باشگاه استقلال بتواند برای برگزاری جشن قهرمانی خود در هفته پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان برنامه‌ریزی کند. برنامه هفته سی‌ام در شرایطی اعلام شد که برای برگزاری دیدار استقلال - نفت مسجدسلیمان دو تاریخ مشخص شده است!

پرسپولیس تهران امشب در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده (شهرخودرو) مشهد است، اگر سرخ‌پوشان موفق به کسب پیروزی یا تساوی مقابل حریف مشهدی خود شوند، استقلال دوشنبه ۹ خرداد در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار خود را در لیگ بیست‌ویکم برگزار می‌کند و سپس جشن قهرمانی آبی‌پوشان برگزار می‌شود.

پدیده که برای بقا در لیگ برتر محکوم به پیروزی مقابل پرسپولیس است، اگر بتواند امشب با دست پر و ۳ امتیاز از ورزشگاه آزادی خارج شود، برنامه هفته سی‌ام لیگ برتر را دستخوش تغییر خواهد کرد و با توجه به اهمیت برگزاری همزمان مصاف تیم‌های پدیده مشهد - فولاد خوزستان و استقلال - نفت مسجدسلیمان، موعد جشن قهرمانی آبی‌ها به تعویق خواهد افتاد.

سازمان لیگ برای برگزاری همزمان دو دیدار هفته پایانی لیگ برتر، پنجشنبه ۱۲ خردادماه را اعلام کرده است. با این وصف، اگر پرسپولیس امشب در ورزشگاه آزادی از پدیده امتیاز بگیرد، جشن قهرمانی استقلال دوشنبه برگزار می‌شود و در غیر این‌صورت و پیروزی تیم مشهدی، آبی‌پوشان پنجشنبه ۱۲ خرداد در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی خود را برگزار می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی