تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

افزایش قیمت بنزین؛ شایعه‌ای که رد شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در واکنش به شایعات این روز‌های فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت بنزین، با صدور اطلاعیه‌ای واکنش نشان داد و اعلام کرد افزایش قیمت بنزین تنها یک شایعه‌ است.

کد خبر: ۱۳۰۵۰۷
۰۸:۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

افزایش قیمت بنزین؛ شایعه‌ای که رد شد

دیدارنیوز: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین شایعه است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در واکنش به شایعات این روز‌های فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت بنزین، با صدور اطلاعیه‌ای واکنش نشان داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند، در پی انتشار برخی شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره افزایش و چند نرخی شدن قیمت بنزین، ضمن رد این‌گونه شایعات و اخبار، تاکید می‌شود هموطنان عزیز به‌منظور اطلاع از اخبار صحیح توزیع سوخت در کشور به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس NIOPDC.IR مراجعه کنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی