تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

فیلتر بورس چیست و چه کمکی در معاملات می کند؟

فیلتر نویسی از راه های پیدا کردن سهم های مستعد رشد در بورس به حساب می آید. با استفاده از فیلتر بورس می‌توانید نماد تمامی شرکت ها را مورد بررسی قرار دهید

کد خبر: ۱۳۰۴۸۳
۱۴:۵۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: فیلتر نویسی از راه های پیدا کردن سهم های مستعد رشد در بورس به حساب می آید. با استفاده از فیلتر بورس می‌توانید نماد تمامی شرکت ها را مورد بررسی قرار دهید. به این شیوه بهترین دسته بندی را برای آنها داشته باشید. در واقع به کمک فیلتر نویسی به راحتی سهم های مورد نظر خود را شناسایی خواهید کرد.

فیلتر بورس و کاربرد آن

چگونه از فیلتر بورس استفاده کنیم؟

استفاده از فیلتر بورس اوراق بهادار تهران بسیار ساده و آسان است. فقط کافی است که وارد وب سایت  tstemc شوید، گزینه فیلتر جدید را از قسمت دیده بان بازار انتخاب نمایید. در این صورت یک فیلتر بورس برای شما ایجاد می شود. با کلیک بر روی آن نام فیلتر را تغییر دهید. در ادامه کار باید کد فیلتر مورد نظر خود را طی عملیات غربالگری سهام وارد نمایید. با یک اعتبارسنجی صحیح می توانید متوجه شوید که کد شما درست یا خیر؟ در مرحله آخر هم کافی است بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید. فیلتر نویسی در سایت tstemc  به اتمام می‌رسد. در ادامه به بررسی اصلی فیلتر بورس می پردازیم.

3 مزایای اصلی بهره مندی از فیلتر بورس

  1. با استفاده از فیلتر بورس می توانید زمان پردازش اطلاعات را بسیار کوتاه کنید. در این صورت با سرعت بیشتری به اطلاعات مورد نظر خود دست خواهید یافت. 
  2. با فیلتر بورس امکانات بسیار خوبی برای غربالگری نمادها و سهم ها در اختیار شما قرار می گیرد. به راحتی می توانید دسته بندی های متنوعی هم داشته باشید.
  3. برای بهره‌مندی از فیلتر نویسی نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید. تنها با یادگیری و مطالعه کدهای موجود می توانید اقدام به استفاده از آنها کنید.

نگاهی به انواع صندوق سرمایه گذاری

صندوق های سرمایه گذاری یک واسطه بین سرمایه گذار و محل سرمایه گذاری به حساب می آید. در واقع باید بدانید که عملکرد اصلی صندوق سرمایه گذاری استفاده از متخصصین حرفه ای برای ایجاد معاملاتی پرسود است. سود حاصل از معاملات در بازارهای مالی هم به سرمایه گذار اصلی تعلق می گیرد. شما به عنوان یک سرمایه گذار باید بتوانید بهترین صندوق سرمایه گذاری را انتخاب نمایید. برای این که بتوانید انتخاب صحیح و منطقی داشته باشید، وارد سایت مجموعه میداس سرمایه شوید. در این صورت با بهترین صندوق سرمایه گذاری آشنا خواهید شد. کارشناسان این مجموعه شما را در انتخاب این صندوق‌ها راهنمایی خواهند کرد.

صندوق سرمایه گذاری

بهترین صندوق سرمایه گذاری در بورس

اگر شما اطلاعات و دانش کافی در مورد بازار بورس ندارید، می توانید سرمایه خود را در صندوق های سرمایه گذاری بورس بگذارید. توجه داشته باشید که انتخاب بهترین صندوق سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد. به واسطه این صندوق‌ها از سود های موجود در بازار بورس بهره مند خواهید شد. به طور کلی صندوق سرمایه گذاری می‌تواند برای افرادی که تخصص کافی در بازار سرمایه مانند بازار بورس ندارند حسابی جذاب و سودآور باشد.

معاملات الگوریتمی چیست؟

حتماً شما هم می خواهید بدانید که معاملات الگوریتمی چیست و چه کاربردی دارند؟ به معاملات خودکار و یا تجارت به روش جعبه سیاه، معاملات الگوریتمی گفته می شود. معمولا از یک برنامه رایانه ای در این معاملات استفاده می شود. این برنامه مجموعه‌ای از الگوریتم های تعریف شده را برای انجام معاملات به کار می گیرد. در واقع شما با معاملات الگوریتمی می توانید از طریق سرعت و فرکانس سودهای خوبی بدست آورید. انجام چنین کاری برای انسان غیر ممکن است.

معاملات الگوریتمی در بازار بورس

علت استفاده از معاملات الگوریتمی در بازار بورس

  • معاملات الگوریتمی علاوه بر کسب فرصت های پر سود برای معامله گران باعث انجام معاملات به نحوه سیستماتیک تری می شود.
  • عامل انسانی در تجارت الگوریتمی حذف می شود و در مقابل استراتژی هایی بر مبنای آمار از پیش تعیین شده ایجاد می شود.
  • رایانه ها نسبت به معامله‌گران انسانی مزایای بیشتری را ارائه می دهند.
  • استفاده از رایانه برای انجام معاملات باعث می شود که بدون خواب و در تمام روز فعالیت خود را انجام دهید.
  • تجزیه و تحلیل دقیق داده ها به واسطه رایانه ها انجام می شود.
  • مهم ترین نکته این است که احساسات در تصمیم گیری ها به این شیوه درگیر نمی شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی