تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فوری؛ بازی دوستانه ایران ـ کانادا لغو شد!

دقایقی قبل، فدراسیون فوتبال کانادا در صفحه اجتماعی خود خبر از لغو دیدار دوستانه این کشور با تیم ملی ایران داد در حالی که بازیکنان در راه اخذ ویزای این کشور بودند.

کد خبر: ۱۳۰۳۹۵
۱۸:۵۴ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

لغو بازی دوستانه ایران ـ کانادا

 

دیدارنیوز: بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کانادا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا لغو شد. این دیدار قرار بود در تاریخ ۱۵ خرداد در کانادا برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا را آغاز کرده بود.

فدراسیون فوتبال کانادا با انتشار خبر لغو شدن دیدار دوستانه این کشور با ایران اعلام کرد که به خریداران بلیت این بازی به‌زودی درباره جزییات اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

بعد از تفاهم دو کشور برای برگزاری این دیدار دوستانه، برخی سیاستمداران کانادایی انتقاد‌هایی به ایده برگزاری این بازی وارد کردند. با لغو این مسابقه، تیم ملی ایران هیچ دیدار دوستانه‌ای برای پنجره بازی‌های ملی ندارد.

حمید استیلی روز گذشته گفته بود اگر کانادا در مسیر برگزاری این بازی سنگ اندازی کند، باید جریمه هنگفتی را پرداخت کند و به هر نحو ممکن باید این دیدار برگزار شود، اما به نظر می‌رسد کانادایی‌ها نهایتا برای لغو این بازی به جمع بندی رسیده‌اند و باید دید جریمه‌ای شامل حال فدراسیون فوتبال این کشور می‌شود یا نه.

اسکوچیچ اخیرا اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام کرده که قرار بود راهی ترکیه شوند تا مراحل اخذ ویزا کانادا را سپری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی