تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
امیرعبداللهیان خبر داد

پیگیری پرونده ترور شهید صیاد خدایی برای مجازات تروریست‌ها

امیرعبداللهیان اعلام کرد که وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای پیگیری پرونده جنایت ترور شهید صیاد خدایی، به منظور تعقیب، مجازات و محکومیت تروریست‌های جنایتکار به کار خواهد بست.

کد خبر: ۱۳۰۳۳۱
۱۰:۲۸ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

پیگیری پرونده ترور شهید صیاد خدایی برای مجازات تروریست‌ها

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان با تسلیت شهادت صیادخدایی گفت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای پیگیری پرونده جنایت ترور آن شهید عزیز، به منظور تعقیب، مجازات و محکومیت تروریست‌های جنایتکار به کار خواهد بست.

متن پیام تسلیت حسین امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

شهادت مظلومانه و پر افتخار پاسدار رشید اسلام و ایران، رزمنده جبهه مقاومت سرتیپ دوم پاسدار شهید صیاد خدایی را به خانواده معظم، همسر و فرزندان معزز این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

خباثت و رذالت تروریست‌های کوردل در به شهادت رساندن آن مدافع حرم بار دیگر ثابت نمود که ایران اسلامی که در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و نماد تروریسم داعش به دست قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم سردار سرافراز شهید سلیمانی منکوب گردید، خود همواره قربانی تروریسم دولتی و عوامل کوردل تروریست در سایه سنگین سکوت همراه با حمایت برخی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر می‌باشد.

بی تردید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای پیگیری پرونده جنایت ترور آن شهید عزیز، به منظور تعقیب، مجازات و محکومیت تروریست‌های جنایتکار و پاسخگو نمودن عاملان، آمران و حامیان تروریست‌ها به کار خواهد بست.

حسین امیرعبداللهیان»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی