تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
موظفیم به دولت سیزدهم کمک کنیم

روحانی: نیاز کشور گشایش اقتصادی، رفع تحریم‌ها و سرمایه‌گذاری‌ داخلی و خارجی است

حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق ایران با بیان اینکه نیاز کشور گشایش اقتصادی، رفع تحریم‌ها و سرمایه‌گذاری‌ داخلی و خارجی است، گفت که همه ما فارغ از سلایق و دیدگاه‌های سیاسی و اختلاف‌نظر‌های احتمالی موظفیم که به دولت سیزدهم کمک کنیم.

کد خبر: ۱۳۰۳۰۷
۰۷:۳۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

روحانی: نیاز کشور گشایش اقتصادی، رفع تحریم‌ها و سرمایه‌گذاری‌ داخلی و خارجی است

دیدارنیوز: رئیس دولت تدبیر و امید به همراه شماری از اعضای کابینه‌های یازدهم و دوازدهم در نشستی مسایل و مشکلات جاری و موضوعات مهم کشور را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست برخی از وزرای سابق گزارش‌هایی را ارائه کردند.

حسن روحانی در ابتدای این نشست ترور مزبوحانه شهید حسین صیادخدایی را محکوم و اهداف این حرکات را که از سوی دشمنان انقلاب و ملت انجام می‌گیرد، ضربه به نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت: این حرکات غیر منطقی کور و شکست‌خورده است.

وی شهادت پاسدار مدافع کشور شهید حسین صیادخدایی را به مقام معظم رهبری، همه آحاد ملت شریف ایران، نیرو‌های سپاه پاسداران و خانواده عزیز وی تسلیت گفت و با اظهار تاسف از حادثه سقوط ساختمانی در آبادان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد، به خانواده‌های عزیزان درگذشته تسلیت گفت و برای مجروحان نیز آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

رئیس دولت تدبیر و امید با تبریک سالروز سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر، اولویت امروز کشور را ایجاد فضایی برای خروج از تنگنا‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: حفظ و تقویت انسجام کشور مهم‌ترین مساله و اولویت امروز همگان است و ایجاد اختلاف و چند دستگی در کشور فضای پر تنش سیاسی ایجاد و مردم را سرخورده و نگران و ناراحت می‌کند.

روحانی ادامه داد: مردم اتحاد مسئولان و فعالان سیاسی برای رفع مشکلات و پرهیز از اختلاف و دوگانگی را انتظار دارند.

وی امیدآفرینی بین مردم را یک ضرورت دیگر دانست و خاطرنشان کرد: پرهیز از اختلاف و ایجاد انسجام بین مردم امید ایجاد می‌کند. نیاز امروز کشور گشایش اقتصادی، رفع عزتمندانه تحریم‌ها و رفع برخی تنگنا‌های اقتصادی و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است. این ضرورت باید مورد توجه همه دغدغه‌مندان نظام قرار گیرد.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه رفع عزتمندانه تحریم در مذاکرات موثر از اولویت‌های ایجاد گشایش اقتصادی است، ابراز داشت: همه ما فارغ از سلایق و دیدگاه‌های سیاسی و اختلاف‌نظر‌های احتمالی موظفیم که به دولت سیزدهم کمک کنیم. مردم نیز همین انتظار را از ما دارند. از این منظر دولت دوازدهم کمک به دستگاه اجرایی برای رفع مشکلات را وظیفه خود می‌داند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی