تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار خوزستان:

کمبود تجهیزات امدادی نداریم/کار آواربرداری در حال انجام است

استاندار خوزستان گفت: امکانات و تجهیزات امدادی به اندازه کافی از استان‌های خوزستان و تهران به آبادان ارسال شده و کمبود تجهیزاتی و امدادی در این رابطه وجود ندارد.

کد خبر: ۱۳۰۳۰۰
۱۵:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

کمبود تجهیزات امدادی نداریم/کار آواربرداری در حال انجام است

دیدارنیوز | به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز سه‌شنبه ٣ خردادماه در جمع خبرنگاران پیرامون چگونگی فرایند مجوزگیری ساخت متروپل آبادان اظهار کرد:مجوز احداث این ساختمان قبل از سال ۹۸ برای ۶ طبقه صادر شده که بعداً سه و ۲ طبقه به آن اضافه شده است.

 

وی افزود: با کسانی که در صدور مجوز و ساخت این ساختمان دست داشتند برخورد خواهد شد، تاکنون چند نفر از آن‌ها نیز بازداشت شده اند.

خلیلیان تصریح کرد: امکانات و تجهیزات امدادی به اندازه کافی از استان‌های خوزستان و تهران به آبادان ارسال شده و کمبود تجهیزاتی و امدادی در این رابطه وجود ندارد.

استاندار خوزستان در پایان گفت:نیمی از ساختمان متروپل تخریب شده است و در طبقات باقی مانده آسیب جدی مشاهده نشده و کار آوار برداری در حال انجام است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی